یکهزار و ۸۰۰ کلاس تخریبی در استان بوشهر وجود دارد

بوشهر(پانا)_ مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه یکهزار و ۸۰۰ کلاس تخریبی و فرسوده در استان وجود دارد، گفت در یک سال گذشته، ۴۵ مدرسه افتتاح شده و ۶۰ پروژه مدرسه‌سازی یا در مرحله احداث قرار دارد یا در هفته دولت کلنگ‌زنی می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۹۸۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد
یکهزار و ۸۰۰ کلاس تخریبی در استان بوشهر وجود دارد

علی موحدی درجمع نمازگزاران جمعه شهر سیراف عنوان کرد: با وجود محدودیت‌های منابع اما به همت جهادی دولت انقلابی حضرت آیت‌الله رییسی، در هفته دولت سال جاری یکهزار و ۱۱۵ پروژه در سراسر استان یا به مرحله بهره‌برداری رسیده و یا عملیات اجرایی آن شروع می‌شود که از درشاخص تعداد پروژه، استان دارای برتر کشوری است.

وی با قدردانی از صنعت نفت برای مشارکت در پروژه‌های مدرسه سازی در حوزه جنوبی استان اظهار کرد: انتظار دستگاه تعلیم و تربیت از مجموعه صنعت نفت، همراهی و تعامل در احداث پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی، اردوگاه‌ها و دارالقرآن‌ها و برگزاری دوره‌های نخبه پروری در قالب مسئولیت‌های اجتماعی است.

موحدی تاکید کرد: از پتروشیمی زیرمجموعه پتروفرهنگ در استان فعالیت می‌کنند، انتظار بیشتری برای حمایت از آموزش و پرورش استان می‌رود.

وی با اشاره به انتخاب شعار "آموزش و پرورش برای همه و همه برای آموزش و پرورش" تاکید کرد: با توجه به اینکه رسالت تربیت و پرورش نسل آینده کشور بر عهده آموزش و پرورش است و معلمان،خود را وقف جامعه کرده‌اند، انتظار می‌رود سایر بخش‌ها و دستگاه‌ها به مسئولیت خود در قبال آموزش و پرورش عمل کنند.

موحدی یادآور شد: تمرکز دشمن در اغتشاشات سال گذشته برای ایجاد انحراف در باورهای دانش‌آموزان به همه ثابت کرد که اگر از آموزش و پرورش حمایت نشود؛ جامعه دچار آسیب و چالش می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری نماز جماعت، اولویت فعالیت‌های تربیتی و آموزشی در مدارس است، تصریح کرد: برای احداث و تجهیز نمازخانه‌های مدارس، مشارکت خیران و دستگاه‌های اجرایی و صنعت نفت مهم و ضروری است.

موحدی گفت: ۲ هزار و ۲۰۰ مدرسه با ۱۱هزار کلاس درس آماده حضور ۱۵ هزار فرهنگی شاغل و ۲۶۰ هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی جدید هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: در شهرستان‌هایی که زمین برای احداث مسکن وجود داشته باشد، تلاش می‌کنیم تا در قالب طرح مسکن ملی، زمینه خانه‌دار شدن بخشی از فرهنگیان استان را فراهم کنیم.

وی از حمایت‌های حجت الاسلام احمدی نماینده مردم جنوب استان در مجلس شورای اسلامی ،سپاه امام صادق فرمانداران و امام جمعه سیراف از فعالیت‌های نظام تعلیم و تربیت قدردانی کرد .

خبرنگار : امیر محمد گنخکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار