هزار و ۸۰۰ کلاس تخریبی ، در استان بوشهر وجود دارد

بوشهر(پانا) - مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر گفت یکهزار و ۸۰۰ کلاس تخریبی در استان وجود دارد که برای بازسازی این کلاس‌ها، عزم جهادی و توجه ویژه نیاز است .

کد مطلب: ۱۳۶۹۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد
هزار  و ۸۰۰ کلاس تخریبی ، در استان بوشهر وجود دارد

علی موحدی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۱۱ معلم شهید و ۴۷۱ دانش‌آموز شهید گفت: فیلسوف گرانقدر و علامه فررانه حضرت آیت‌الله شهید مطهری برای همه تاریخ الگوی کامل معلم در تراز انقلاب اسلامی است.

وی افزود: هر روزی که علم و دانش در سطح جامعه جاری شود، روز معلم است و جامعه‌ باید علاوه بر ۱۲ اردیبهشت، همیشه جایگاه معلم را تکریم کند.

موحدی با اشاره به دیدار اخیر جمعی از فرهنگیان با مقام معظم رهبری عنوان کرد: معظم‌له در این دیدار معلمان را سربازان گمنام جمهوری اسلامی دانست که نشان از توجه خاص نائب امام زمان(عج ) به معلم اشت.

وی ادامه داد: امسال در شهرها و روستاهای مختلف، برنامه‌های گرامیداشت مقام معلم توسط گروه‌های مختلف مردمی برپا شده است که به نمایندگی از جامعه بزرگ فرهنگیان استان از همه مردم تقدیر می‌کنم.

موحدی با اشاره به گسست تربیتی و آموزشی در دوره کرونا ادامه داد: تلاش کرده‌ایم تا با اجرای برنامه‌های متعدد تربیتی همچون راهیان نور، آسیب‌ها را کمتر کنیم.

موحدی گفت: آموزش‌وپرورش استان در اغتشاشات سال گذشته با همراهی نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار، ائمه جمعه، نهادهای امنیتی و انتظامی و خانواده‌ها، به سلامت از این فتنه عبور کرده است.

وی اضافه کرد : امسال حدود ۸۰۰ نفر از طریق آزمون‌های استخدامی و حدود ۴۰۰ نفر در دانشگاه فرهنگیان در آموزش‌وپرورش جذب می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار