قول عجیب سردار آزمون به رُمی‌ها: در‌ جام ملت‌های آسیا شرکت نمی‌کنم

تهران (پانا) - یک سایت ایتالیایی مدعی شد سردار آزمون به مسئولان باشگاه رُم گفته در جام ملت‌های آسیا شرکت نخواهد کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۸۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد
قول عجیب سردار آزمون به رُمی‌ها: در‌ جام ملت‌های آسیا شرکت نمی‌کنم

روز گذشته بود که رسانه‌های داخلی و بین‌المللی از توافق سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با مسئولان باشگاه رُم ایتالیا خبر دادند تا این بازیکن راهی سری آ ایتالیا شود.

این اتفاق در حالی رخ داد که پیش از این نیز باشگاه ایتالیایی در سال ۲۰۲۱ علاقه‌مندی خود به جذب آزمون را ابراز کرده بود، اما این انتقال اتفاق نیفتاد.

به دنبال مطرح شدن این انتقال، سایت ایتالیایی pazzi di fanta عنوان کرد که روی کیفیت سردار آزمون هیچ بحثی وجود ندارد، اما شرایط بدنی او اغلب باعث ایجاد نگرانی‌هایی شده است. آخرین مصدومیت آزمون نیز از ناحیه کتف بود که اخیراً بهبود یافته و می‌تواند از چند روز دیگر تمریناتش را رسماً پیگیری کند.

جیانلوئیجی لونگاری، خبرنگار اسپورت ایتالیا نیز گزارش داد که آزمون به سران رم اطمینان داده که قصد ندارد در جام ملت‌های آسیا شرکت کند. همچنین برخلاف گزارش‌های قبلی، آزمون از مصدومیتی که چند هفته پیش متحمل شده بهبود یافته و انتظار می‌رود به طور منظم با سایر اعضای تیم تمرین کند.

جانلوکا دی‌مارتزیو خبرنگار مشهور حوزه نقل‌و انتقالات اروپا نیز به این نکته اشاره کرده که آزمون قصد ندارد در جام ملت‌های پیش رو تیم ملی ایران را در قطر همراهی کند.

بهترین فصل سردار از نظر گلزنی در فصل ۲۰-۲۰۱۹ با ۲۱ گل در ۳۸ بازی رقم خورد. سردار آزمون بعد از رحمان رضایی و علی سامره سومین ایرانی تاریخ لیگ ایتالیا خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار