باقری کنی:

سیاست خارجی کشور نباید وارد بازی‌های سیاسی داخلی شود

سیاست همسایگی دولت سیزدهم مبتنی بر بازی برد _برد تعریف شده است

تهران (پانا) - معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان گفت سیاست خارجی یک مساله ملی است و نباید وارد بازی‌های سیاسی داخلی شود.

کد مطلب: ۱۳۹۸۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد
سیاست خارجی کشور نباید وارد بازی‌های سیاسی داخلی شود

علی باقری کنی در سخنانی با بیان اینکه سیاست همسایگی دولت سیزدهم بر سه موضوع سیاسی، امنیتی و اقتصادی پایدار است، گفت: سیاست همسایگی دولت سیزدهم مبتنی بر بازی برد _برد تعریف شده و این باعث شده که این سیاست موفق باشد.

وی با بیان اینکه مناسبات دو جانبه ایران، روند خوبی را طی می‌کند، گفت: سفرای دو کشور در آینده نزدیک در تهران و ریاض مستقر می‌شوند و شاید طی دو هفته آینده، این اتفاق بیفتد.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: اولین نشست هشت کشور حاشیه خلیج فارس در سطح وزیران امور خارجه در شهریورماه در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک برگزار می‌شود.

وی با بیان این که ما در حال حاضر با کشورهای همسایه،منطقه‌ای و پیرامونی خود تعامل جدی، موثر و هدفمند در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و سیاسی داریم و ایران با ابتکارات دیپلماتیک خود شرایطی ایجاد کرد که در عرصه آزادسازی پول‌ها و تعاملات منطقه‌ای اهداف زیادی خواهانه آمریکا در این عرصه‌ها محقق نشود.

باقری همچنین در بخشی دیگر از صحبت‌های خود تاکید کرد من معتقدم که سیاست خارجی یک مساله ملی است و سیاست خارجی کشور نباید وارد بازی‌های سیاسی داخلی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار