معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی:

62 پروژه اقتصادی با اعتبار 123 هزار و 640 میلیارد ریال افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

ارومیه (پانا) - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت در هفته دولت امسال 62 پروژه اقتصادی با اشتغال‌زایی برای 3 هزار و 950 نفر و سرمایه‌گذاری 12 هزار و 364 میلیارد تومان در آذربایجان‌غربی افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۹۸۴۰۰
لینک کوتاه کپی شد
62 پروژه اقتصادی با اعتبار 123 هزار و 640 میلیارد ریال افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

جواد کرمی در نشست خبری گرامیداشت هفته دولت، با اشاره به افتتاح 57 پروژه اقتصادی در هفته دولت سال جاری افزود: چندین واحد تولیدی شاخص از جمله ابریشم پلاست، پردیس صنایع آراز خوی، شرکت بارسو، توسعه شرکت آرد سنبل مهاباد و واحد تولید کنسانتره در بوکان از جمله پروژه های شاخص آذربایجان غربی می باشند که در هفته دولت به بهره برداری خواهند رسید.

وی در ادامه با اشاره به 5 پروژه اقتصادی آماده شده برای کلنگ زنی در آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: چند واحد تولیدی شامل اروم چکاوک، کیمیا آب اکسیژن ارومیه، کاشی سرامیک و ... در این هفته کلنگ زنی خواهند شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی همچنین به جزئیات اشتغال زایی پروژه های اقتصادی هفته دولت اشاره کرده و گفت: از افتتاح پروژه های اقتصادی هفته دولت در سال جاری برای 2 هزار و 40 نفر و از کلنگ زنی پروژه ها نیز برای 1 هزار و 910 نفر اشتغال زایی خواهد شد.

کرمی در پایان با اشاره به جزئیات سرمایه گذاری پروژه های اقتصادی هفته دولت در آذربایجان غربی، اضافه کرد: برای افتتاح پروژه های هفته دولت، 3 هزار و 684.3 میلیارد تومان و برای کلنگ زنی پروژه ها نیز 8 هزار و 680 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار