مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز خبر داد:

برگزاری دوره مدیریت بحران در مراسم اربعین ویژه موکب‌داران البرزی

کرج (پانا) - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز گفت دوره مدیریت بحران در مراسم اربعین به منظور پیشگیری از مخاطرات و ارائه کمک‌های اولیه برای موکب‌داران البرزی با حضور معاون آموزش و پژوهش استان آغاز شد.

کد مطلب: ۱۳۹۸۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره مدیریت بحران در مراسم اربعین ویژه موکب‌داران البرزی

محمدباقر خلفی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: در راستای اجرای دستورالعمل آموزش موکب‌داران، دوره مدیریت بحران در مراسم اربعین به منظور پیشگیری از مخاطرات و ارائه کمک‌های اولیه در پیاده روی اربعین، طی جلسه استانی حدود ۵۰ نفر از موکب داران اربعین که قرار است در خاک ایران و عراق خدمتگزار زائران حسینی باشند؛ توسط جمعیت هلال احمر استان البرز آغاز شد.

خلفی افزود: این دوره آموزشی ۸ ساعته از ۲ بخش حضوری و غیرحضوری تشکیل شده است و داوطلبان شرکت در این دوره پس از ثبت نام جزوات آموزشی را دریافت کرده و در فرصت مقرر نسبت به مطالعه آن اقدام می‌کنند و سپس در یک دوره ۴ساعته عملی حضور می‌یابند و در نهایت پس از موفقیت درآزمون پایانی موفق به اخذ گواهینامه می‌شوند.

به گفته‌ مدیرعامل هلال احمر استان مدیریت تجمعات انبوه ایمنی‌های ضروری، آمادگی آموزش های عمومی از قبیل پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های واگیر و مخاطرات احتمالی در سفر، توصیه‌های عمومی و توصیه‌های ویژه کودکان و سالمندان ،برخی از سرفصل‌های اصلی این دوره آموزشی را تشکیل می‌دهد.

وی در پایان تاکید کرد: جمعیت هلال احمر از شرکت همه موکب‌داران در این دوره آموزشی استقبال می‌کند اما حضور مسئول ایمنی و تاسیسات هر موکب در این آموزش‌ها را اکیدا توصیه می‌کند.

دانش آموز خبرنگار: امیررضا خروطی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار