مراسم تجلیل از خبرنگاران برتر پانا استان گلستان برگزار شد

گلستان(پانا)-آئین تجلیل از خبرنگاران برتر پانا استان گلستان با حضور خبرنگاران از سراسر استان در سالن کنفرانس کانون طه گرگان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۹۸۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تجلیل از خبرنگاران برتر پانا استان گلستان برگزار شد

مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال و برتر پانا استان گلستان با حضور سید رضا نظری،مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان،موسی کابلی،معاون پرورشی وفرهنگی آموزش و پرورش استان،احسان طهماسبی،مدیر سازمان دانش آموزی گلستان،مهران میر،سرپرست خبرگزاری پانا استان و جمعی از خبرنگاران برتراستان برگزار شد.

احسان طهماسبی،مدیر سازمان دانش آموزی استان گلستان ضمن خوش آمد گویی به خبرنگاران پرتلاش استان گلستان اظهار کرد: شما دانش آموزان عزیز که ازسراسر استان منتخب شدید و در این مراسم حضور پیدا کردید،برای استمرار حضورتان در خبرگزاری باید بروز و با اطلاعات کافی و درست باشید ،همچنین باتلاش و پشتکار همیشگی خود در زمینه خبرنگاری موفقیت های زیادی کسب کنید.

وی ادامه داد:خبرگزاری پانا مسیر طلایی و ارزشمندی به جهت افزایش سواد رسانه،افرایش قدرت بیان،شکوفایی استعداد ها،رشد روابط اجتماعی و ..دانش آموزان است.

مهران میر،سرپرست خبرگزاری پانا استان گلستان،ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خبرنگاران در تمامی شهرستان ها گفت:با توجه به اینکه خبرگزاری پانا ،خبرگزاری دانش آموزی و زیر نظر آموزش و پرورش است،بیشترین تراکم جمعیت خبرنگاران را دارا هستیم.هدف تمامی ما رشد پانا و قرار گرفتن شما دانش آموز خبرنگاران در مسیر درست جمع آوری اخبار و ارسال به موقع و موثر آن به جوامع مختلف مردمی است.امید داریم روز به روز شاهد درخشش و موفقیت هایبیشتر شما در جهت پرورش پانا باشیم.

گفتنی است،این مراسم با بیان دغدغه ها و خواسته های خبرنگاران از مسئولین و پاسخ مدیرکل آموزش و پرورش و دیگر مسئولین حاضر همراه بود.

در پایان مراسم،از خبرنگاران شایسته و برتر استانی تقدیر و تشکر بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار