توسعه رشته‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل از برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای توسعه رشته‌های هنری در هنرستان‌های این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۸۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد
توسعه رشته‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد

کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در جلسه مشترک با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار کرد: توسعه رشته های فنی حرفه ای و کاردانش که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، به عنوان یکی از راهبردهای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در دستور کار نظام تعلیم و تربیت کشور قرار دارد.

وی افزود: هنرستان کوثر یکی از هنرستان‌های موفق در رشته های هنری است که هر ساله هنرجویان زیادی از این هنرستان با رتبه های برتر کنکور هنر وارد دانشگاه‌ می شوند.

در این جلسه امیر رجبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز ضمن اعلام آمادگی جهت تاسیس هنرستان پسرانه گفت: هنرمندان افسران جنگ نرم هستند و هنرستان های آموزش و پرورش محل پرورش و رویش هنرمندان آینده کشور خواهند بود.

وی افزود: فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای تربیت هنرمندان تراز انقلاب اسلامی آمادگی دارد در امور قرآنی، پرورشی و هنری با آموزش و پرورش همکاری کامل داشته باشد.

گفتنی است در جلسه مشترک مدیران کل آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، به صورت تخصصی وضعیت نیروی انسانی، تجهیزات و فضای تنها هنرستان وابسته به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، هنرستان هنرهای تجسمی دخترانه کوثر ناحیه یک اردبیل، مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت تا سالتحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ را با آمادگی کامل آغاز نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار