معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش قم خبر داد:

اعلام فراخوان برگزاری مسابقه دانش‌آموزی «عبرات» در قم

قم (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم از برگزاری سوگواره دانش‌آموزی عبرات در قالب مسابقات متنوع همزمان با آیین پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۸۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
اعلام فراخوان برگزاری مسابقه دانش‌آموزی «عبرات» در قم

حجت الاسلام محمد امینیان، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در گفتگویی از برگزاری سوگواره دانش آموزی عبرات همزمان با آیین پیاده روی اربعین حسینی(ع) خبر داد و اظهار کرد: این سوگواره فضای ذهنی و عاطفی دانش‌آموزان را به‌ سوی امام حسین علیه‌السلام سوق می‌دهد.

وی شرکت دانش‌آموزان قمی در این سوگواره را حائز اهمیت دانست و گفت: مشارکت و همراهی نوجوانان در چنین برنامه‌هایی، حس و حال معنوی و روحیه توجه به مراسم و راه تمام ناشدنی سیدالشهدا(ع) را دوچندان می کند.

امینیان اضافه کرد: امروزه می‌توان با شیوه‌های به‌روز و جذابی مثل فیلم، عکس، رادیو، شعر و حتی خوش‌نویسی، یاد امام حسین علیه‌السلام را زنده نگه داشت.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش قم با اشاره به جزییات سوگواره عبرات، عنوان کرد: دانش‌آموزان با توجه به علاقه‌مندی خود می‌توانند حداکثر تا 30 شهریورماه جاری، آثار خود را در بخش‌های «شعر، داستان و سفرنامه، پوستر، تولیدات رادیویی، خوش‌نویسی، فیلم کوتاه و مستند یا عکس» ارسال کنند.

وی گفت: دانش‌آموزان و خانواده‌های محترم آنان می توانند جهت کسب اطلاعات دقیق تر پیرامون شرایط هر رشته، به سایت «کمیته فرهنگی و آموزش ستاد مرکزی اربعین حسینی» به آدرس http://abarat.alarbaeen.ir مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار