رئیس کمیته حقوقی شورای شهر تهران:

برخورد با سدمعبرکنندگان وظیفه قانونی شهرداری تهران است

تهران (پانا) - رئیس کمیته حقوقی شورای شهر تهران گفت صراحت قانونی دارد که مطابق تبصره یک ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، شهرداری موظف است با سد معبر برخورد کند.

کد مطلب: ۱۳۹۷۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد
برخورد با سدمعبرکنندگان وظیفه قانونی شهرداری تهران است

مهدی اقراریان در یکصد و هفتاد و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تذکر به شهردار تهران در مورد گلایه شهروندان در رابطه با شرایط نامناسب سد معبر در سطح شهر، اظهار کرد: بر اساس گزارشات واصله، برخی عوامل شهرداری رشوه می گیرند تا سد معبر جمع آوری نشود؛ دو سال است که این موضوع را می‌گوییم اما خروجی آن به کجا رسید؟

اقراریان ضمن تذکر و انتقاد از عملکرد شهرداری در برخورد با سد معبر با توجه به اعتراض مکرر مردم، یادآور شد: این تذکر را در اختیار دیگر اعضای شورا قرار می دهم و اگر تمایل داشتند می‌توانند آن را امضا کنند. امروز که در شهرداری می بینیم در عناوینی، مسئولیت آسیب های اجتماعی را بر عهده می گیریم بهتر است در مواردی که وظیفه داریم، وارد شویم و سپس وظایفی که مستقیم نیست انجام دهیم.

وی ادامه داد: در بعضی موارد در کار خود مانده‌ایم و وظایف دیگر بخش‌ها را انجام می دهیم؛ برخی به صراحت می‌گویند که به عوامل شهرداری پول می‌دهند تا سد معبر حل نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار