درخشش دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در بیست و چهارمین المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان دختر

بوشهر(پانا)- دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در بیست و چهارمین المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه فرهنگیان کشور، تیم دانشجومعلمان پردیس بنت الهدی صدردانشگاه فرهنگیان استان بوشهر موفق به کسب دو مقام دومی تیمی والیبال و تنیس روی میز شد.

کد مطلب: ۱۳۹۷۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد
درخشش  دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در بیست و چهارمین المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان دختر

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در گفتگو با پانا ضمن تبریک این موفقیت ارزنده به دانشجو معلمان افتخارآفرین، کارکنان و عوامل اجرایی تیم های اعزامی و مجموعه دانشگاه فرهنگیان استان اظهار کرد: دانشجومعلمان دختر و پسر این دانشگاه در حوزه ورزشی در میادین مختلف ورزشی در سطوح استانی و ملی در سال گذشته نیز خوش درخشیدند و چندین مقام ارزشمند را به دست آوردند.

رضا درویشی گفت: در سال های اخیر به ورزش قهرمانی و همگانی در سطح پردیس های این دانشگاه توجه ویژه ای داشته ایم و در تمام مسابقات کشوری تیم های این دانشگاه حضور موثر و افتخارآفرین داشته اند و این نتیجه سرمایه گذاری خوب ما در عرصه ورزش قهرمانی و همگانی است.

وی با اشاره به این رویداد ورزشی ادامه داد: این رقابت ها به میزبانی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان در شهر اصفهان برگزار شد و اهدای مدال این ورزشکاران توسط مسئولین کشوری و استان اصفهان انجام گرفت .

درویشی با اشاره به نتایج درخشان تیم اعزامی دانشجومعلمان دختر پردیس بنت الهدی صدر به این مسابقات اضافه کرد: در مسابقات والیبال تیم والیبال پردیس بنت الهدی صدر دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر موفق به کسب مقام دوم شد که در این رشته ورزشی استان تهران به مقام نخست و تیم استان فارس سوم شد.

وی با اشاره به رقابت های تنیس روی میز اظهار کرد : رقابت های تنیس روی میز این المپیاد فرهنگی و ورزشی در سه ماده به میزبانی استان اصفهان برگزار شد.

درویشی با اشاره به نتایج نهایی مسابقات تنیس روی میز در ماده دوبل بین دانشگاهی گفت : در ماده دوبل بین دانشگاهی نیز کوثر رضائی دانشجومعلم دختر پردیس بنت الهدی صدر در گروه دوم این مسابقات موفق به کسب مقام دوم به همراه آوا علیزاده دانشجومعلم دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان شد.

خبرنگار: امیر محمد گنخکی و حسین غلامی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار