مرجان فولادوند در آیین رونمایی:

مبنای خلق رمان هفت جاویدان، روایتگری از نوروز است

تهران (پانا) - یک نوسینده و عضو هیئت مدیره انجمن نویسندگان کودک و نوجوان در آیین رونمایی اثر جدیدش «هفت جاویدان»، دغدغه خود و مبنای نوشتن این رمان را نوروز دانست.

کد مطلب: ۱۳۹۷۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد
مبنای خلق رمان هفت جاویدان، روایتگری از نوروز است

مرجان فولادوند با اشاره به چهارده خوان روایت‌شده در رمان سه جلدی «هفت جاویدان» عنوان کرد: در این داستان از سویی ماجرای عبور جمشید از هفت خوان مهیب برای شکست نفرین و از سویی تلاش مردم برای گذر از هفت خوان دیگر در روزگار ویرانی و تاریکی و ناامیدی را روایت کرده‌ام.

عضو هیئت مدیره انجمن نویسندگان کودک و نوجوان با بیان اینکه خوان اول مردم در این روایت، آواز دروازه‌هاست و در آن مرحله باید برای رفتن یا ماندن تصمیم بگیرند، اضافه کرد: پیروزی جمشید در هر خوان وابسته به عبور مردم از خوانی دشوار است. همچنین مردم هم زمانی می‌توانند از خوان خود عبور کنند که جمشید از خوان خود گذر کرده باشد.

انتشارات هوپا دورۀ سه جلدی رمان «هفت جاویدان» را با عناوین «باران خاکستر»، «آتش تاریک» و «همزاد آفتاب» و قیمت ۴۵٠ هزار تومان برای مخاطبان ١٧ تا ٣٠ سال منتشر کرده است.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

از آسمان خاکستر می‌بارد و از زمین مار می‌جوشد. جام جهان‌نما خاموش است، زمان ایستاده و جهان رو به ویرانی دارد. جمشید اهریمن و مرد مار‌دوش را دلیل نفرین و تباهی می‌داند و مردم خود جمشید را. برای نجات چه باید کرد؟

دانش آموز خبرنگار: امیرعرشیا آقایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار