مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی خبر داد:

عزم جدی دولت در راستای بازگشایی باشکوه مدارس در مهر ماه

تبریز (پانا) - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی ضمن اشاره به برنامه‌ها و طرح‌های توسعه وسایل مورد نیاز مدارس، از عزم جدی دولت در راستای بازگشایی باشکوه مدارس در مهر ماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۷۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
عزم جدی دولت در راستای بازگشایی باشکوه مدارس در مهر ماه

فرهاد فرهودی در مراسم اعزام بزرگترین کاروان تجهیزات آموزشی کشور به مدارس آذربایجان شرقی گفت: مهر ماه، ماه رویش خوشه های امید، ماه خواندن، ماه نوشتن، ماه آشنایی بیشتر با خدا، ماه خوشه چینی ستارها و ماه همکلاسی های دیروز و هم نیمکتی های امروز است.

وی ادامه داد: این کاروان شامل ۱۵۶ کامیون با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان در استان تهیه شده که بزرگ ترین کاروان تجهیزات آموزشی کشور به شمار می‌رود که در استان آذر بایجان شرقی برای تجهیز فضاهای آموزشی در حال ارسال است.

فرهودی اظهار کرد: این کاروان با شکوه نشانه ای جدی و اساسی از عزم دولت برای خدمت به ملت است که در این راستا دولت در تلاش است با تامین وسایل مورد نیاز مدارس چه از لحاظ سخت افزاری و چه از لحاظ نرم افزاری مهر ماه را باشکوه تر از سال های قبل برگزار کرده تا یک محیط با ایمن و پر از آرامش را برای دانش آموزان برای ادامه تحصیل هدیه بکند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است بتوانیم با ایجاد همدلی و همیاری یک مهر ماه با شکوه برای آموزش و پرورش استان، فرهنگیان و دانش آموزان فراهم کنیم.

دانش آموز خبرنگار : اهورا پورباقری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار