کسب مدال طلای مسابقات کشتی جوانان جهان توسط دانش آموز بهبهانی

بهبهان (پانا) - دانش‌آموز بهبهانی و ملی پوش وزن ۶۳ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی جوانان، در رقابت‌های جهانی به میزبانی کشور اردن با کسب مدال طلا قهرمان جهان شد.

کد مطلب: ۱۳۹۷۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
کسب مدال طلای مسابقات کشتی جوانان جهان توسط دانش آموز بهبهانی

حسین آقاجری، سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بهبهان در گفت‌وگو با پانا در رابطه با قهرمانی دانش آموز بهبهانی در مسابقات کشتی فرنگی جوانان جهان گفت: «مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان روزهای ۲۷ و ۲۸ مردادماه در امان، پایتخت کشور اردن برگزار شد که تیم ملی ایران به ۳ مدال طلا و ۱ مدال نقره دست یافت. در وزن ۶۳ کیلوگرم احمدرضا محسن نژاد دانش آموز دبیرستان شهید مطهری شهرستان بهبهان در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر ساندیپ از هند را مغلوب کرد.

او افزود: « این ملی پوش بهبهانی در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر حسین الدین اولیمبویف از ازبکستان را از پیش رو برداشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. محسن نژاد در این مرحله مقابل ویتالی اریومنکو از مولداوی با نتیجه ۵ بر ۱ به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت که در این مرحله با نتیجه ۵ بر ۱ از سد کومی ساوادا از ژاپن گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه ۹ بر صفر ژانتورو میرزاعلی اف از قرقیزستان را از پیش رو برداشت و به مدال طلا دست یافت.»

سرپرست آموزش و پرورش بهبهان کسب این موفقیت را به جامعه تعلیم و تربیت و مردم ورزش دوست شهرستان بهبهان، معاونت پرورشی و تربیت بدنی، مربی کشتی و دانش آموز افتخارآفرین تبریک گفت و برای وی در تمامی مراحل زندگی آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار