ابراهیم اسدی در گفت‌وگو با پانا:

خط جلوی پرسپولیس زهردار نیست

بازی با تراکتور را روی اشتباه فاحش پورحمیدی بردیم/ جای کریم باقری روی نیمکت خالی است

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است این تیم باید مهاجم بگیرد و خط جلوی آن‌ها زهردار نیست.

کد مطلب: ۱۳۹۷۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد
خط جلوی پرسپولیس زهردار نیست

ابراهیم اسدی در گفت‌وگو با پانا، ‌به عملکرد پرسپولیس در دو هفته ابتدای لیگ جدید اشاره کرد و اظهار داشت: «امسال برخلاف فصل پیش، تیم، خیلی خوب توانست امتیاز بگیرد و شروع خیلی خوبی داشت. شرایط بازی اول کمی سخت بود و تیم نتوانست آن‌طور که باید موقعیت ایجاد کند. البته بازی هم دست بچه‌ها بود. همیشه بازی اول سخت است و سخت‌تر این بود که نتوانستیم از حضور تماشاگران سود ببریم. با این حال همین که در این شرایط دشوار توانستیم ۳ امتیاز اول را بگیریم، جای شکر دارد. خیلی مهم است که وقتی تیم‌ها هماهنگ نیستند بتوانیم به هر شکلی است، امتیازات را جمع کنیم.»

وی افزود: «در بازی دوم هم که خیلی سخت‌تر بود، یک برد ارزشمند آوردیم. قبلا هم گفته بودم که پرسپولیس نیاز به گلزن ششدانگ دارد. ما مقابل تراکتور خیلی از موقعیت‌ها را ‌از دست دادیم. اگر آن اشتباه فاحش پورحمیدی نبود شاید به مشکل می‌خوردیم. از طرفی به تراکتور هم اجازه دادیم راحت حمله کنند. اصلا در نیمه دوم آن‌طور که باید در خط هافبک سخت‌گیری نکردیم و راحت تا پشت محوطه ما جلو می‌آمدند. باید هفته‌های آتی روی این مسئله کار کنیم. اگر مقابل تیمی بازی کنیم که برای مساوی بیاید، آن وقت کار ما سخت می‌شود.»

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: «پرسپولیس همیشه مدعی است و هوادار انتظار دارد. ما نباید کمبودها را نادیده بگیریم. تیمی که در ۷ سال اخیر ۶ قهرمانی آورده و ۲ بار به فینال آسیا رفته، برایش زشت است که نتواند مهاجم خوب پیدا کند. ما به فوروارد خوب نیاز داریم و شهاب زاهدی کار خاصی نمی‌تواند بکند. مهدی عبدی هم که جدا شده و عملا یک مهاجم داریم. درست است که موقعیت‌سازی تیم خوب است اما باید این فرصت‌ها را گل کنیم. اگر بتوانیم یک مهاجم خوب بگیریم قطعا تیم کاملی هستیم.»

ابراهیم اسدی گفت: «تیم ما با برنامه پیش می‌رود. نظم و انضباط تیمی داریم. بچه‌ها در دفاع هم سرزن و هم درگیر بازی می‌کنند. ‌تیم‌ها تا پشت محوطه می‌آیند اما مدافعان ما اجازه نمی‌دهند خطر وارد محوطه شود. هفته‌های آتی بدون‌شک هماهنگ‌تر و بهتر هم می‌شویم. با این حال معتقدم حیف است که ولسیانی روی نیمکت بنشیند. او بازیکنی است که هم روی هوا و هم زمین عالی کار می‌کند.»

امسال فصل سختی در پیش است

وی تاکید کرد: «امسال فصل سختی در پیش است. سپاهان خیلی خوب ظاهر شده است. آن‌ها ۳، ۴ تیم خیلی خوب و در هر پست همه جور بازیکن دارند. دست مربی باز است و هر طور دلش بخواهد می‌تواند از تیمش بازی بگیرد. تیمی منسجم یافته است و دوجین بازیکن دارد. از لحاظ منابع مالی هیچ محدودیتی ندارد و بهترین خریدها را کرده است. دوسال اخیر هم تا پای قهرمانی آمده‌اند. تیم زهرداری دارند و قطعا یکی از رقبای اصلی پرسپولیس هستند.»

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: «ما باید به جای اینکه گلر خارجی بگیریم، مهاجم می‌گرفتیم. الکی یک سهمیه خارجی را سوزاندیم و با بودن بیرانوند بدون شک به او بازی نمی‌رسد. به‌نوعی پولی هم که هزینه این گلر شد، هدر رفت. ترکیب اصلی تیم ما مهاجم کم دارد و اصلا در حملات زهردار نیستیم. یک تمام‌کننده و چهارچوب‌شناس می‌خواهیم. همیشه مهاجمان سرشناس و گلزن مثل سراج، بزیک، باغ‌میشه و رأفت داشتیم. ما الان لیگ قهرمانان آسیا را هم در پیش داریم. احساسم این است بتوانیم گلزن خوب بخریم، در آسیا هم حرف برای گفتن داریم.»

ابراهیم اسدی گفت: «بازی ‌سختی با ذوب‌آهن داریم. همه تیم‌ها به هم نزدیک هستند. هرچه جلوتر می‌رویم تیم‌ها بهتر می‌شوند. باید این بازی را ببریم. همین تراکتور، گل گهر، مس و خیلی تیم‌ها خوب هستند. فکر می‌کنم خمس با هوش و درایت و زیرکی که دارد اجازه نمی‌دهد تراکتور از هم بپاشد. این تیم راه بیفتد یقه همه را می‌گیرد. با این حال معتقدم نباید ذوب را دست کم بگیریم چون تیم‌های ربیعی همیشه فنی و خوب بازی می‌کنند.»

وی در پایان با اشاره به نبودن کریم باقری روی نیمکت پرسپولیس افزود: «کریم اسطوره پرسپولیس و فوتبال ایران است. جای او روی نیمکت خالی است. خیلی‌ها باید به این درک برسند که اگر نظم و انضباطی تیم ما داشت بخاطر کریم بود. او باید برگردد. اولین و مهمترین مسئله در تیم که حرف اول را می‌زند، داشتن دیسیپلین است».

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار