مدال‌های رنگارنگ بر‌ گردن قهرمانان ترای اتلون کشور

تهران (پانا) - مسابقات ترای‌اتلون اسپرینت قهرمانی کشور مردان با شرکت ۸۰ ورزشکار نخبه ترای‌اتلون کشور از سراسر ایران‌ به‌صورت اسپرینت (مسافت کوتاه) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۹۶۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
مدال‌های رنگارنگ بر‌ گردن قهرمانان ترای اتلون کشور

به گزارش سایت رسمی فدراسیون ترای اتلون؛ مسابقات ترای‌اتلون اسپرینت قهرمانی کشور مردان صبح امروز به میزبانی تبریز و در سد امند این شهر برگزار شد. این مسابقات با شرکت ۸۰ ورزشکار نخبه ترای‌اتلون کشور از سراسر کشور به صورت اسپرینت (مسافت کوتاه) برگزار شد.

احمد نامنی سرپرست و مجتبی ارشدی سرپرست دبیرکلی فدراسیون ترای اتلون و ستوده‌نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی این مسابقات را از نزدیک نظاره‌گر بودند.

در پایان این مسابقات و در رده سنی بزرگسالان امین سقایی از کیش مدال طلای این دوره از مسابقات را به گردن آویخت و علی رضوانی از سمنان و سید‌محمد حسینی از گلستان به ترتیب جایگاه دومی و سومی را به خود اختصاص دادند.

‌تیم‌های گلستان، کیش و کرمانشاه در رده سنی امید و بزرگسال به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رده سنی امید نیز سید‌جواد حسینی از گلستان توانست قهرمان این دوره از مسابقات شود ‌و مهدی انصاری و محمد ابراهیم قاسیمان‌فرد از زنجان به ترتیب مدال نقره و برنز این دوره مسابقات را به گردن آویختند.

در رده سنی جوانان نیز آرتین نصیری از زنجان عنوان قهرمانی را کسب کرد و محمد‌امین صدرامین از آذربایجان شرقی و فرید هادی‌پور از چهارمحال و بختیاری توانستند در رده دوم و سومی قرار‌ بگیرند.

‌تیم‌های زنجان، آذربایجان شرقی و قم نیز در رده سنی جوانان به ترتیب عناوین اول تا سومی را کسب کردند.

در رده سنی نوجوانان نیز صدرا ابراهیمی، سید‌عرفان عباسی و محمدصدرا قربان‌زاده هر سه از استان آذربایجان شرقی به ترتیب عنوان اول تا سومی را کسب کردند.

‌تیم‌های آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان در رده سنی نوجوانان به ترتیب اول تا سوم شدند.

و اما در رده سنی نونهالان طاها جهانی قزل احمد از استان آذربایجان شرقی توانست مدال طلا را کسب کند و محمد طاها اوجاقلو و نیما بنابی فر از استان زنجان به ترتیب دوم و سوم شدند.

قابل ذکر است تیم‌های زنجان، آذربایجان شرقی و قزوین در رده سنی نونهالان توانستند کاپ اول تا سوم را دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار