معاون نظارت و بازرسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور:

ملت ایران الگوی ایستادگی در برابر مشکلات و فشارهای دشمنان است

خلیل آباد(پانا) - معاون نظارت و بازرسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در نشست شورای اداری خلیل آباد گفت ملت ایران الگوی ایستادگی در برابر مشکلات و فشارهای دشمنان است.

کد مطلب: ۱۳۹۶۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
ملت ایران الگوی ایستادگی در برابر مشکلات و فشارهای دشمنان است

حجت الاسلام عباس رضوانی‌نسب، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع پاسداران اظهار کرد: ملت ایران الگوی ایستادگی در برابر مشکلات و فشارهای دشمنان و سختی‌ها را از عاشورا گرفته‌اند.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مسیر قیام امام حسین (ع) است و هرکجا در برابر مشکلات ایستادگی کردیم، دشمن خسته شد و عربده‌های آمریکا و اسرائیل نشان دهنده خستگی و نا‌امیدی آن‌ها است.

معاون نظارت و بازرسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه سپاه نقطه اصلی جریان مبارزه با تروریسم در دنیا است، تصریح کرد: امروز برخی موشک هایی که در ایران تولید شده در دنیا بی‌نظیر است، این به معنای مبارزه، اقدام، عمل و درس هایی است که از عاشورا گرفته‌ایم.

معاون نظارت و بازرسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه مسئولان وظیفه دارند امید آفرینی و افتخارآفرینی را گسترش دهند، گفت: دولت سیزدهم نشان داد هم می‌توان مذاکره کرد و هم موشک فرستاد.

حجت الاسلام جواد نیک بین نماینده مردم ترشیز کهن در شورای اداری شهرستان خلیل آباد که با هدف تودیع و معارفه امام جمعه جدید این شهرستان تشکیل شده بود، اظهار کرد: تمامی مسائل هر شهرستان به امامان جمعه ختم می‌شود.

نیک‌بین امامان جمعه را رهبران هر شهر دانست و افزود: امامان جمعه متعلق به تمامی سلایق سیاسی هستند و هیچ کس نمی‌تواند امام‌جمعه و یا رهبری را به نفع خود و گروهی مصادره کند.

در پایان نشست شورای اداری شهرستان خلیل آباد، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی دستجردی به عنوان امام جمعه جدید شهرستان خلیل آباد معرفی شد و از زحمات چند ساله حجت الاسلام و المسلمین علی ناهیدی امام جمعه سابق خلیل تقدیر و تشکر به عمل آمد.

دانش آموز خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار