مسئول بنیاد نشر آثار دفاع مقدس کاشمر در گفت‌وگو با پانا:

شهدای تخریب فداکاران بی‌همتای جنگ هستند 

کاشمر (پانا) - مسئول بنیاد نشر آثار دفاع مقدس شهرستان کاشمر گفت شهدای تخریب فداکاران بی‌همتای جنگ هستند.

کد مطلب: ۱۳۹۶۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد
شهدای تخریب فداکاران بی‌همتای جنگ هستند 

مجید خدامی، مسئول بنیاد نشر آثار دفاع مقدس کاشمر در خصوص شهدای تخریب خطه ترشیز اظهار کرد: «حدود 73شهید تخریب را در منطقه ترشیز شناسایی کردیم که آمار کاشمر در خراسان رضوی نسبت به جمعیت آن به لحاظ تعداد نیروهای تخریب و شهدای تخریب بالاست و این افتخاری برای کاشمر است.

مسئول بنیاد نشر آثار دفاع مقدس شهرستان کاشمر، شهدای تخریب را فداکاران بی همتای جنگ نامید و مهم‌ترین درسی که می توان از شهدای تخریب گرفت را این گونه عنوان کرد: توکل به خدا، اراده قوی، آرامش، پشتکار، صبر و دقت واژهایی هستند که برای شهدای تخریب می توان به کار برد، چرا که در زمان جنگ در خنثی کردن مین زیر پای دشمن اگر این خصوصیات را نداشتند قطعا نمی توانستند با ذکر خدا چنان آرامشی بگیرند که دستشان هنگام خنثی سازی مین ها نلرزد. آنها کوه اخلاص، صبر و مقاومت بودند.

وی در رابطه با اینکه دانش آموزان نسل امروز می توانند شبیه به دانش آموزان آن زمان باشند، بیان کرد: قطعا اگر بخواهند می توانند و حالا هم نیروهای جوانی داریم که پا جای پای شهدای تخریب گذاشتند و به آنها افتخار می کنیم. در این زمانه چون شرایط به لحاظ فرهنگی سخت تر است، مراتب جایگاه جوان های انقلابی و مقاوم و کسانی که راه شهدا را در پیش می گیرند، بالاتر از جوان های اول انقلاب و دوران جنگ است.

خبرنگار دانش آموز: نرجس نیازی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار