امیرآشتیانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران:

ایران حامی صلح و ثبات در منطقه و جهان است

دشمنان از بحران آفرینی‌ها و شیطنت‌ها بپرهیزند/ دستیابی به امنیت پایدار نیازمند تقویت توان دفاعی است

تهران (پانا) - وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه ایران حامی صلح و ثبات در منطقه و جهان است، گفت دستیابی به صلح و امنیت پایدار تنها در گروی قدرت و توان دفاعی است.

کد مطلب: ۱۳۹۶۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد
ایران حامی صلح و ثبات در منطقه و جهان است

امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی به مناسبت روز صنعت دفاعی و هفته دولت در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران، اظهار کرد: یکی از مولفه‌های قدرت ملی توان و سازه دفاعی و امنیتی است و امروز جمهوری اسلامی ایران با توجه به پیشرفت‌های چشمگیری که در عرصه‌های مختلف دارد، صاحب قدرت واقعی و متکی به خداوند است.

وی افزود: در مقابل دشمنان ما در بحران‌های مختلف سیاسی، امنیتی و اجتماعی قرار دارند و در نهایت استیصال و درماندگی هستند.

وزیر دفاع تصریح کرد: ایران اسلامی به همت مردم بصیر، توانمندی‌های زیادی را در حوزه‌های ژئوپولتیکی، سیاسی، علمی و فناوری دارد و صاحب اقتدار و نفوذ است. پیام ما به دشمنان این است که از بحران آفرینی‌ها و شیطنت‌ها بپرهیزند چرا که به ضرر خودشان خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: ایران حامی صلح و ثبات در منطقه و جهان است و مخالف خشونت در هر جای دنیا هستیم.

وی ادامه داد: در دنیای امروز دستیابی به صلح و امنیت پایدار تنها در گروی قدرت و توان دفاعی است و وزارت دفاع در این راستا و در خلق مزیت های راهبردی برای کشور ضمانت‌کننده بازدارندگی موثر، قابل اطمینان و پایدار برای کشور است.

وزیر دفاع تصریح کرد: توانمندی ما در رزم هوایی، دریایی و زمینی، پدافند دفاعی، دفاع بیولوژیک، جنگ شناختی و کمک های علمی و فناورانه به دیگر بخش های کشور ما را در راستای توسعه پایدار ایران اسلامی یاری رسانده است.

امیر آشتیانی گفت: بهره‌گیری از شرکت های دانش بنیان، استفاده از جوانان و استعدادهای خلاق، اشتغال مستقیم و غیر مستقیم و کاهش آثار تحریمی برای کشور از دیگر دستاورهای وزارت دفاع است.

وی بیان کرد: وزارت دفاع در چارچوب دکترین دفاعی و تحت رهبری حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا و دور اندیشی های ایشان در حوزه دفاعی و امنیتی و در قالب برنامه‌های مدون و نظام‌مند مبتنی بر اولویت ها و ضرورت ها با شناخت و تحلیل از محیط راهبردی کشور، اقدامات موثری را انجام داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار