رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان رضوی:

اهدای عضو نشانه ایثار، گذشت و نوع‌دوستی است

مشهد (پانا) - رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی استان خراسان رضوی گفت اهدای عضو نشانه ایثار، گذشت و نوع‌دوستی است و در یاد و خاطر معلمان، دانش‌آموزان و جامعه ماندگار خواهد بود.

کد مطلب: ۱۳۹۶۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد
اهدای عضو نشانه ایثار، گذشت و نوع‌دوستی است

مهدیار وفایی دانش آموز ۹ساله مشهدی که چندی پیش به دلیل تشنج شدید دچار مرگ مغزی شده بود در بیمارستان قائم مشهد تحت مراقبت های ویژه قرار گرفت و پس از انجام مراحل اولیه و تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده اش تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

جواد روحانی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی ضمن عرض تسلیت به خانواده داغدار مرحوم گفت: یکی از کارهایی که در دنیا و آخرت ماندگار است و اجر و پاداش دارد، اهدای عضو است و اهدای عضوی که خانواده مرحوم مهدیار وفایی انجام داده است، جان چندین نفر را که در نوبت پیوند بودند، نجات داد.

وی رضایت به عمل انسانی اهدای عضو را معامله ای با خدا و کاری ارزشمند دانست و افزود: این اقدام در پیشگاه خداوند از اجر معنوی بالایی برخوردار است و باقیات و الصالحات فراوانی برای اهدا کننده عضو و خانواده وی خواهد داشت.

شایان ذکر است کبد زنده یاد مهدیار وفایی به زنی ۳۵ ساله ساکن نیشابور که سالها از بیماری کبد رنج می برد اهدا و پیوند شد. همچنین قسمتی از پوست به بخش سوختگی بیمارستان امام رضا علیه السلام مشهد ارسال و به یک بیمار نیازمند، پیوند زده شد.

دانش آموز خبرنگار:حسناداریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار