کارشناس هنری کانون پرورش فکری البرز:

39 اثر از البرز به نمایشگاه نقاشی «عزیزم حسین» راه یافت

کرج (پانا) - کارشناس هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز گفت تعداد ۵۵ اثر به دبیرخانه نمایشگاه نقاشی «عزیزم حسین» ارسال شد و پس از داوری ۳۹ اثر به نمایشگاه راه یافت.

کد مطلب: ۱۳۹۶۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد
39 اثر از البرز به نمایشگاه نقاشی «عزیزم حسین» راه یافت

ندا ساعی، کارشناس هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز عنوان کرد: فراخوان نمایشگاه نقاشی «عزیزم حسین» اول مردادماه در مراکز آموزشی آموزش و پرورش و کانون‌های استان منتشر شد که کودکان و نوجوانان می‌توانستند از یکم تا ۱۵ مردادماه آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

ساعی افزود: تعداد ۵۵ اثر به دبیرخانه ارسال شد و پس از داوری ۳۹ اثر به نمایشگاه راه یافت و در معرض دیدگاه علاقه‌مندان قرار گرفت.

این مسئول تصریح کرد: هدف از برگزاری نمایشگاه، آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با ماه محرم، امام حسین (ع) و هدف قیام ایشان است.

وی اضافه کرد: دانش‌آموزان توانستند آثار فاخری را خلق کنند که گویای عشق آن‌ها به اباعبدالله (ع) است و دیدن این نقاشی‌ها نشان می‌دهد محبت به امام حسین (ع) نسل به نسل منتقل می‌شود و دانش‌آموزان نیز با توانایی خود این عشق را به تصویر کشیدند.

ساعی ادامه داد: ما از شهر‌های دیگر کشور نیز چند اثر داشتیم و این نشان می دهدکه دانش‌آموزان هنرمند در سراسر ایران برای نشان دادن عشق خود به سیدالشهداء (ع) لحظه‌شماری می‌کنند و این عشق فاصله‌ها را نیز رد می‌کند.

وی در ادامه بیان کرد: نمایشگاه از ۲۱ تا ۲۶ مردادماه در کانون فرهنگی تربیتی رشد واقع در چهارراه طالقانی دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند از آن بازدید کنند و شاهد عشق دانش‌آموزان با زبان هنر به امام حسین (ع) باشند.

ساعی اظهارکرد: در پایان نمایشگاه ۱۰ اثر توسط داوران و مخاطبان، انتخاب و با اهدای جوایزی از آن‌ها تجلیل خواهد شد و به تمامی شرکت‌کنندگان در نمایشگاه نیز لوح تقدیر اهدا می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازخورد‌ها از نمایشگاه نقاشی «عزیزم حسین» عالی بوده و مردم آثار کودکان و نوجوانان را بسیار دوست داشتند.

دانش آموز خبرنگار: ابوالفضل جانی پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار