امام جمعه سرخ‌رود:

رسالت اصحاب رسانه، رسالت سربازان امام زمان(عج) است

محمودآباد (پانا) - امام جمعه سرخ‌رود گفت رسالت اصحاب رسانه، رسالت سربازان امام زمان(عج) است.

کد مطلب: ۱۳۹۵۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد
رسالت اصحاب رسانه، رسالت سربازان امام زمان(عج) است

حجت‌الاسلام مهدی تقی زاده در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه با بیان اینکه در تمام عرصه های اقتصادی، دینی و فرهنگی مشاورانی داریم‌، اما در برخی موارد آگاه نیستیم، عنوان کرد: دفتر امام جمعه برای خبرنگاران باز است و شما مشاوران در جهت مطالبه مردم و انتقال آن به ما همراه باشید.

تقی زاده خاطرنشان کرد: ما وام دار کسی نیستیم، باید به خدا پاسخ دهیم و هرکدام از ما رسالتی بر عهده داریم، بنابراین اصحاب رسانه و خبرنگاران در عصر فعلی سربازان جامعه هستند.

محسن کبود، شهردار شهر سرخ‌رود نیز در این آیین بیان کرد: موضوعات جهان و کشور با تمام ابزار و تکنولوژی، ثانیه به ثانیه در حال به‌روز شدن هستند.

شهردار سرخ رود تصریح کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران انتقادات و خواسته هایشان برگرفته از واقعیت های موجود در جامعه باشد، چون از این طریق به جامعه مطلوب تری خواهیم رسید.

وی در پایان افزود: زحمات و تلاش های اصحاب رسانه بر کسی پوشیده نیست و این تجلیل به جهت قدردانی از شما بزرگواران برگزار شد.

امین رنجکش، بخشدار شهر ساحلی سرخ‌رود خاطر نشان کرد: همه‌ زیر ساخت ها نشان دهنده افزایش ساخت و ساز است، کمبود برق از ۳۵۰۰ مگابایت به ۵۰۰۰ مگابایت رسید.

رنجکش ۲۰۰۰ مگابایت اختلاف را مشکل دانست و افزود: شهرستان های گردشگر و توریستی در خطر بیشتری هستند، برای پیشگیری از آسیب نیاز به تلاش های دراز مدت ۱۰ ساله دارد.

صابر اکبرزاده، رئیس شورای شهر سرخ‌رود در رابطه با آلوده بودن فضای مجازی و انتطار خود از کارشناسان گفت: خبرنگاران نباید ظاهر تصمیم گیری ها را اجرا کنند، زیرا راندمانی که باید به وجود بیاید، نمی‌آید.

اکبرزاده با تاکید بر اینکه جهاد تبیین یک بحث قوی و ضروری است، ادامه داد: انتظار ما از اصحاب رسانه پوشش قوی اخبارهای منطقه است‌.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حجم بسیاری از فعالیت های شهرداری و شورای شهر سرخ‌رود با شهرهای استان مازندران برابری می‌کند.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه زهرا محسن پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار