با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان برگزار شد

آیین تجلیل از خبرنگاران پانا در هرمزگان

هرمزگان (پانا) - آیین تجلیل از دانش‌آموزان خبرگزاری پانا با حضور معاون پرورشی و فرهنگی و مدیر سازمان دانش‌آموزی هرمزگان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۹۵۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد
آیین تجلیل از خبرنگاران پانا در هرمزگان

آیین تجلیل از خبرنگاران به‌مناسبت هفته خبرنگار با حضور معاون پروشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان، مدیر سازمان دانش آموزی استان، کارشناس مسئول اردوهای استان و رئیس اداره مشاوره استان برگزار شد‌.

حسن علی نژاد مدیر سازمان دانش آموزی هرمزگان از اضافه شدن خبرنگاران جدید و کوشا به خبرگزاری پانای استان خبر داد و در این گردهمایی از دانش آموزان خواست رسالت خطیر خبرنگاری که تاثیر بسزایی در جهت آگاهی بخشیدن به جامعه دارند را در اولویت قرار دهند و نسبت به تهیه خبر با رویکرد مثبت تلاش کنند.

محمود غیبی معاون پرورشی فرهنگی اداره کل اموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه هر روز روز خبرنگار است،این هفته را تبریک گفت.

وی افزود: خبرنگاری شغلی حساس، مهم و هیجان انگیز است و خبرنگاران باید به موثق بودن اخبار توجه بسیار داشته باشند؛ خبرنویسی یک هنر و کاری تخصصی است که با آموزش دوره هایی که از ابتدای تابستان برگزار کردیم، امید داریم که هر مدرسه یک خبرنگار برای گزارش خبری از مدرسه‌ خود داشته باشد.

غیبی با اشاره به این مسئله که یک خبرنگار بهتر است اخباری با موج منفی را به دلیل ترس و استرس ناشی از پخش خبر در بین مردم کمتر بازگو کند، از خبرنگاران پانا خواست نوشته هایشان بیشتر حاوی خبرهای مثبت و شورانگیز باشد.

در پایان معاون پرورشی فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان از تلاش های رئیس سازمان دانش آموزی، رئیس اداره مشاوره، مسئول کارشناس اردوها و مابقی عزیزان و دانش آموزان پانا تشکر کرد و از دانش آموزان خبرنگار حاضر در جلسه تقدیر به عمل آورد.

دانش آموز خبرنگار: مبینا مرادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار