مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد:

اولین موکب دانش آموزی استان هرمزگان در ایام اربعین راه‌اندازی می‌شود

هرمزگان (پانا) - به مناسبت ایام اربعین، مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان از راه‌اندازی اولین موکب دانش‌آموزی استان در شهرستان پارسیان توسط پیشتازان سازمان دانش آموزی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۲۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد
اولین موکب دانش آموزی استان هرمزگان در ایام اربعین راه‌اندازی می‌شود

محمد قویدل گفت: هر ساله با شروع پیاده روی اربعین شاهد حضور گسترده ارادتمندان به اهل بیت علیهم السلام در مرز عراق هستیم که شهر پارسیان به لحاظ موقعیت جغرافیایی، در چند سال اخیر میزبان هزاران نفر از زوار اربعین از استان های جنوبی بوده است و موکب دانش آموزی نیز با رویکرد فرهنگی و به منظور خدمت به زوار اباعبدالله الحسین علیه السلام از اول ماه صفر توسط اعضای گروه جهادی سازمان دانش آموزی پارسیان آغاز به کار خواهد کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در ادامه گفت: پیشتازان حاضر در این گروه در راستای منش های تشکیلاتی و به منظور مشارکت جویی به صورت خودجوش اقدام به تامین منابع مالی کرده تا به معنای واقعی شاهد یک کار تشکیلاتی با حضور دانش آموزان باشیم و این همان هدف غایی سازمان دانش آموزی یعنی تربیت ایرانی اسلامی دانش آموزان در ابعاد فردی و اجتماعی است.

قویدل در پایان خاطرنشان کرد: به یاری خدا و مدد از اهل بیت علیهم السلام این موکب دانش آموزی از اول ماه صفر در جوار مزار شهدای گمنام پارسیان با برنامه هایی نظیر اهدای بسته های فرهنگی، پخش کلیپ، ایستگاه نقاشی کودکان، رادیو موکب و زیارت اربعین به نیابت از شهدا آغاز به کار خواهد کرد.

خبرنگار: حسین عباسیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار