رقابت ۵۰۸ دانش‌آموز دختر ابتدایی در مسابقات ورزشی اردبیل

اردبیل(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت ۵۰۸ دانش‌آموز دختر مقطع ابتدایی از فردا رقابت خود را در دو رشته فوتسال و والیبال در اردبیل آغاز می‌کنند.

کد مطلب: ۱۳۹۵۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد
رقابت ۵۰۸ دانش‌آموز دختر ابتدایی در مسابقات ورزشی اردبیل

کلام الله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در جریان پذیرش تیم‌های ورزشی در سالن تربیت بدنی دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: با پذیرش تیم‌های ورزشی از استان‌های مختلف و انجام قرعه کشی مسابقات فوتسال و والیبال دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی سراسر کشور در اردبیل آغاز می شود.

وی خاطرنشان کرد: در چهار سالن امام خمینی(ره)، پیام نور، بانک ملی و شهید آسمانی مسابقات ورزشی آغاز می‌شود که مسابقات ورزشی فوتسال در سالن امام خمینی (ره)و پیام نور و مسابقات ورزشی نیز در سالن بانک ملی و شهید آسمانی برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: ۵۰۸ دانش‌آموز دختر در مقطع ابتدایی از استان‌های مختلف کشور به مدت چهار روز در اردبیل در دو رشته فوتسال و والیبال باهم رقابت می‌کنند.

صفری تصریح کرد: ۲۴ تیم در رشته فوتسال و ۲۲ تیم نیز در رشته والیبال رقابت خود را در این دور از مسابقات انجام می‌دهند تا ۲۵ مرداد ماه این مسابقات به خط پایان برسد.

وی گفت: مسابقات پسران نیز در مقطع ابتدایی هفته گذشته در این استان برگزار شد که در نظر سنجی‌های انجام شده چه به صورت سامانه‌ای و چه حضوری شرکت کنندگان ابراز رضایت داشته و از امکانات فراهم شده در مدت زمان برگزاری مسابقات بهره بردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان از تلاش کمیته‌های مختلف در برگزاری آبرومند این مسابقات قدردانی کرد و افزود: از صبح امروز کمیته پذیرش با تدارک مناسب در میزبانی از این رویداد سعی کرد تا دانش آموزان را در ساختمان دانشگاه محقق اردبیلی پذیرش کرده و امکان استقرار آنها را در خوابگاه‌ها و محل اسکان مهیا کنند.

صفری بیان کرد: کمیته فرهنگی نیز برنامه‌های متنوعی را برای دانش آموزان دختر حاضر در مسابقات تدارک دیده که امیدواریم این برنامه‌ها شامل بازدید از بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی، موزه حیات وحش، حضور در نماز جماعت و مراکز فرهنگی و جنگ‌های شادی اسباب رضایت شرکت کنندگان را فراهم کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار