استاندار تهران در شهرستان اسلامشهر عنوان کرد:

دستگاه‌های سازنده مسکن، در تأمین واحد آموزشی مکلف هستند

اسلامشهر(پانا)-استاندار تهران در نشست شورای مسکن استان تهران در اسلامشهربا اشاره به اینکه همه سازمان‌ها و دستگاه‌ها درمورد مسائل روبنایی ساخت مسکن عمومی، به‌محض آماده‌سازی باید پاسخگو باشند، از الزام تأمین واحدهای آموزشی توسط سازندگان مسکن نیزخبرداد.

کد مطلب: ۱۳۹۵۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
دستگاه‌های سازنده مسکن، در تأمین واحد آموزشی  مکلف هستند

علیرضا فخاری، استاندار تهران در جریان نشست شورای مسکن استان تهران که در سالن اجتماعات فرمانداری اسلامشهر برگزار شد، در سخنانی در رابطه با اهمیت جایگاه نظام‌مهندسی برای نظارت بر ساخت‌وسازها اظهار کرد: وجود دستگاه ناظر بی‌معنی نیست و مجموعه نامبرده در مقابل ساخت‌وسازها مسئول است. نظام‌مهندسی نه از جنبه حقوق عام بلکه از لحاظ حقوق خاص، باید از نظر کیفی و ایمنی بناها در برابر آن پاسخگو باشد.

وی با اشاره به بازدید میدانی از طرح اقدام ملی و نهضت ملی مسکن درشهرستان اسلامشهر تصریح کرد: ساخت 2680 واحد مسکونی در عدل‌آباد منطقه شروع شده و همچنین امیدواریم بتوانیم پروژه 200 واحدی در حال ساخت که هفتاد و شش درصدپیشرفت دارد را در ایام هفته دولت تحویل مردم دهیم و در رابطه با پروژه ۸۰۰ واحدی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی( اقدام ملی مسکن) نیز گفت، ۲۰۰ واحد از این پروژه بیش از هشتاد درصد پیشرفت داشته است.

استاندار تهران با تأکید بر اقدامات انجام شده درحوزه خدمات عمومی ساخت مسکن بیان کرد: در مورد مسائل روبنایی سازندگان مسکن همه سازمان‌ها و دستگاه‌ها به‌محض آماده‌سازی باید پاسخگو باشند و از الزام سازندگان مسکن عمومی نسبت به تأمین واحد آموزشی نیزخبر داد.

فخاری افزود: تکمیل سوله بحران از پروژه‌های بازآفرینی شهری و ضروری در شهرک امام حسین(ع) اسلامشهر می‌باشد، چرا که در بافت فرسوده قرار دارد و قریب به ۱۰۰ هزار نفر را در خود جای داده است.

استاندار تهران در جریان سفر خود به شهرستان اسلامشهر،از پروژه‌های ۱۲۰ واحدی بنیاد مسکن در واوان و پروژه یادمان شهدای گمنام مسکن مهر ضیاءآباد اسلامشهر نیز بازدید کرد و ضمن قرائت فاتحه بر مزار دو شهید گمنام این یادمان، با آرمان‌های شهدای والامقام تجدید میثاق کرد.

گفتنی است، علیرضا فخاری استاندار تهران، با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و فرماندار اسلامشهر ضمن بازدید از پروژه‌های ساخت مسکن شهرستان اسلامشهر در نشست شورای مسکن استان تهران با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران و شهرداران شهرستان‌های غرب استان، مدیران نظام‌مهندسی و دیگر مسئولان استانی و شهرستان اسلامشهر حضور پیداکرد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار