معاون اشتغال و خوکفایی کمیته امداد استان اصفهان:

۲۹۰ مددجوی اصفهانی در صنایع کوچک بکار گرفته شدند

اصفهان (پانا) - معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان از به کارگیری مددجویان مستعد اشتغال این نهاد در صنایع کوچک این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۵۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد
۲۹۰ مددجوی اصفهانی در صنایع کوچک بکار گرفته شدند

احمد رضایی همزمان با سالروز حمایت از صنایع کوچک اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون ۲۹۰ مددجوی مستعد اشتغال به کارفرمایان صنایع کوچک و بنگاه‌های اقتصادی استان معرفی و مشغول به کار شدند.

وی توانمندسازی اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار برای خانوارهای تحت حمایت و پنج دهک پایین درآمدی جامعه را از اهداف اصلی معرفی مددجویان به صنایع کوچک خواند و ادامه داد: کارفرمایان صنایع کوچک و بنگاه‌های اقتصادی با به کارگیری مددجویان، تسهیلاتی بالغ بر ۴۳ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان دریافت کرده اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان ضمن اعلام آمادگی این نهاد در سطح استان برای معرفی کارجویان تحت پوشش به کارفرمایان بنگاه‌های اقتصادی جهت تأمین نیروی کار، افزود: بیشترین آمار بکارگیری مددجویان در صنایع کوچک استان، در شهرستان دهاقان بوده که با معرفی ۵۷ مددجوی مستعد اشتغال و با ارائه تسهیلاتی بالغ بر ۶ میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان به کارفرمایان صورت گرفته است.

وی با اشاره به برنامه‌های این نهاد برای اشتغال پایدار و رسیدن مددجویان به مرحله خودکفایی، گفت: امسال ارائه آموزش منجر به اشتغال برای ۳۵۰ مددجوی متقاضی، همچنین معرفی هزار و ۱۷۰ مددجوی مستعد اشتغال به مراکز کاریابی از جمله برنامه‌هایی است که در رأس فعالیت‌های این حوزه قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار