رئیس ستاد اقامه نماز استان خراسان رضوی:

اولین اصل موفقیت در رسانه، شناخت اجتماعی مخاطب است

مشهد (پانا) - رئیس ستاد اقامه نماز استان خراسان رضوی بیان کرد اولین اصل موفقیت در رسانه، شناخت اجتماعی مخاطب است.

کد مطلب: ۱۳۹۵۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
اولین اصل موفقیت در رسانه، شناخت اجتماعی مخاطب است

امرالله سبحانی‌نیا رئیس ستاد اقامه نماز استان خراسان رضوی در جلسه نماز و رسانه عنوان کرد: اگر بخواهید بیننده رسانه شما نهادینه شود باید در راه حفظ ارتباط با وی با هنرمندی کوشا باشید.

وی افزود: برای اینکه از نگاه بیننده و شنونده کاری با ارزش به اشتراک بگذارید باید پوشش یا محتوای کار را عوض کنید.

سبحانی نیا گفت: شما باید تمام سخنانی که می گویید عقل و عواطف مخاطب را نیز درگیر کند و همچنین گره از کار مردم باز کند و چاره ساز مشکل آن ها باشد وقتی تمام این مراحل انجام پذیرفت کار شما به نتیجه می رسد.

وی خاطرنشان کرد: کاری که با محبت آغاز شود در ادامه نیز منطقی خواهد بود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان خراسان رضوی افزود: اولین اصل موفقیت در رسانه شناخت اجتماعی مخاطب است، شما باید از محیطی که در آن فعالیت می کنید اطلاعات و شناخت کامل داشته باشید تا بتوانید ورود به بحث پیش آمده را به طور دقیق بررسی کنید.

سبحانی نیا اظهار کرد: قشر خبرنگاران باید روح و زمینه پرسشگری را ایجاد کنند و پاسخگوی پرسش جامعه باشند زیرا ما در جامعه ای که هستیم فقر پرسشگری داریم.

وی گفت: اگر شما در خبرنگاری چهارچوب پاسخگویی را رعایت کنید یک پاسخ کوتاه شما می تواند تعدادی از سوالات زیاد در جامعه را نیز برطرف کند.

حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا رئیس ستاد اقامه نماز استان خراسان رضوی در پایان بیان کرد: از جمله تمهیداتی که در جهت اشتراک ستاد اقامه نماز و مدارس پیش بینی شده مشارکت مسجد و مدارس است. برای مثال تقدیر از برترین دانش آموزان آن مدرسه در مسجد و یا یادآوری کردن و به خاطر سپردن برنامه‌هایی که در مساجد برای قشر دانش آموز انجام می‌شود.

دانش آموز خبرنگار: مهدیه مهدی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار