مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان خبر داد

برگزاری دوره آموزشی با عنوان تربیت بر مبنای هویت فرهنگی برای مربیان عضو سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان

اصفهان (پانا) -  مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان از برگزاری دوره آموزشی ضمن ۳۰ ساعت با عنوان تربیت بر مبنای هویت فرهنگی برای مربیان عضو سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۵۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره آموزشی با عنوان تربیت بر مبنای هویت فرهنگی  برای مربیان عضو سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان

اکبر رحمتی مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان هدف سازمان دانش آموزی را تربیت دانش آموز در ابعاد فردی و اجتماعی عنوان کرد و گفت: با آموزش های مختلفی که دانش آموزان پیشتاز در مدارس می بینند امیدواریم به این مهم برسیم و شاهد ظهور افراد فعال و اجتماعی در جامعه باشیم.

وی بیان کرد: در قدم اول مربیان پیشتاز باید مهارت های لازم را فرا بگیرند تا بتوانند آن را به روش های مختلف در مدارس به دانش آموزان پیشتاز انتقال دهند.

رحمتی در ادامه افزود: گره و چوب بندی، زندگی و بقا در طبیعت ، دانش عرفتی،دانش و تشکیلاتی ،کمک های اولیه، جهت یابی،آموزش های معرفتی، دست های تشکیلاتی، مخابره با پرچم ،چادرزنی از جمله مهارت هایی است که مربیان در این دوره فرا می گیرند.

مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان با ابراز خرسندی از برگزاری این دوره تاکید کرد: ما باید به سمت دانش‌آموز محوری پیش برویم که این امر فقط توسط مربیان سازمان دانش‌آموزی انجام خواهد گرفت.

رحمتی تصریح کرد : مرحله حضوری قطب اصفهان شامل نواحی ششگانه ،شاهین شهر،برخوار،فلاورجان و خمینی شهر در دبیرستان شهید مفتح برگزار شد.

دانش آموز خبرنگار: آیه مدنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار