فصاحت در شصت و هفتمین رویداد امید و افتخار:

زمینه صادرات ۳۰۰ تُن پیاز را فراهم کردیم

تهران (پانا) - مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت در چند روز آینده زمینه صادرات ۳۰۰ تُن پیاز به یکی از کشورها فراهم می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۹۴۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
زمینه صادرات ۳۰۰ تُن پیاز را فراهم کردیم

ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، امروز شنبه ۲۱مرداد۱۴۰۲- در شصت و هفتمین رویداد امید و افتخار و آیین افتتاح و بهره‌برداری رسمی از پروژه‌های سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران(۴بازار میوه و تره بار)اظهار کرد: دو بازار که امروز افتتاح می شود، بیش از یک ماه فعال است و دو مورد دیگر هم امروز فعال خواهد شد، تعداد دیگری از بازارها نیز در چند روز آینده به مزایده گذاشته خواهد شد.

وی افزود:لنگرگاه گاه تنظیم قیمت بعد از مجموعه دستگاه‌های حاکمیتی، سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری است.اثری که سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار در تنظیم بازار دارد را هیج سازمانی ندارد.

فصاحت بااشاره به اینکه امروز چندین تماس داشتیم که به بازار پیاز برای تنظیم قیمت ورود کنیم،افزود: در زمینه های جدید مثل واردات و صادرات ورود خواهیم کرد و در چند روز آینده زمینه صادرات ۳۰۰تن پیاز را به یکی از کشورها فراهم می کنیم و دلیل آن هم تنظیم بازار و قیمت است. واردات و صادرات انجام نمی دهیم، فقط زمینه آنرا فراهم می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار