معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

توانایی مدیریت و رهبری یک گروه، یکی از مهم‌ترین وظایف رابط خبرگزاری پانا است

بهارستان یک (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در آیین تقدیر از دانش‌آموز خبرنگاران پانا، مدیریت و رهبری یک گروه و ایجاد اتحاد میان اعضا را یکی از مهم‌ترین وظایف رابط خبرگزاری پانا در منطقه دانست.

کد مطلب: ۱۳۹۴۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد
توانایی مدیریت و رهبری یک گروه، یکی از مهم‌ترین وظایف رابط خبرگزاری پانا است

به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار، آیین تجلیل از دانش‌آموز خبرنگاران پانا ناحیه یک بهارستان با حضور مجتبی نقی زاده معاون پرورشی و تربیت بدنی، خلیل قهرمانی معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت، مریم محمدی مسئول سازمان دانش‌آموزی، رضا نیکجوی رابط خبرگزاری پانا و جمعی از خبرنگاران پانا در سالن شهید درهم پور برگزار شد.

مجتبی نقی زاده معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، ضمن اشاره به وظایف رابط خبرگزاری پانا، اظهار کرد: توانایی مدیریت و رهبری یک گروه و ایجاد اتحاد میان اعضا، یکی از مهم‌ترین وظایف رابط خبرگزاری پانا در منطقه است؛ ایجاد اتحاد میان دانش‌آموزان باعث می‌شود تا اعضا یک مجموعه بتوانند علاوه‌ بر همکاری با سایر همکاران خود، در انجام کارها نیز یاری‌رسان یکدیگر باشند.

وی در ادامه ضمن توصیه به دانش‌آموزان خبرنگار، افزود: ‌علاقه و استعداد شما در حرفه خبرنگاری، موجب شده تا در مسیر خود ثابت قدم باشید و هرگز دست از تلاش برندارید و همواره به دنبال پیشرفت در حرفه خود بوده و به دنبال اطلاعات جدید و کسب علم وسیع باشید.

نقی زاده همچنین ضمن اشاره به نحوه معاشرت و برخورد دانش‌آموز خبرنگاران، عنوان کرد: دانش‌آموز خبرنگاران نمایندگان آموزش و پرورش و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و باید به خود افتخار کنند که در سطح جامعه به عنوان نماینده هزاران دانش‌آموز و معلمان، فعالیت می‌کنند و وظیفه اطلاع‌رسانی اخبار را بر عهده دارند.

وی در پایان ضمن اشاره به صبر و بردباری خبرنگاران پانا، خاطر نشان کرد: متاسفانه برخی از مسئولین دانش‌آموزان خبرنگار را به رسمیت نمی‌شناختند و در گذشته این مسئله سبب بوجود آمدن و رخ دادن مشکلات و سختی‌های بسیاری برای خبرنگاران شده بود؛ اما امروزه با همت و تلاش‌های رابط خبرگزاری پانا این منطقه و صبر و بردباری دانش‌آموزان خبرنگار، این مشکل اساسی برطرف شده است.

لازم به ذکر است در پایان این گفتگو، مراسم تجلیل و تقدیر از خبرنگاران پانا ناحیه یک بهارستان برگزار شد.

خبرنگار دانش‌آموز: مبینا طلوعی آذر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار