جانشین فرمانده کل انتظامی کشور:

ماموریت‌های پلیس به هیچ وجه تعطیل‌بردار نیست

تهران (پانا) - مراسم تکریم و معارفه فرمانده هواپیمایی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با حضور جانشین فرمانده کل انتظامی کشور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۹۴۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد
ماموریت‌های پلیس به هیچ وجه تعطیل‌بردار نیست

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده هواپیمایی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: امروز به لطف خداوند متعال با وجود همه توطئه ها و تهدیدات دشمن در ادامه مسیر نهضت عاشورا به دلیل پیروی از ائمه اطهار (ع) و حرکت در مسیر درست با اعتقاد، بصیرت و دقت مدیریتی، ایران اسلامی بسان جزیره ای امن در جهان می درخشد.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه مجموعه انتظامی به عنوان سازمانی مردمی همواره در خدمت و کنار همه شهروندان عزیز است، گفت: افتخار سازمان مقدس انتظامی این بوده که با تمام وجود جزو سازمان های پیشتاز در زمینه بسترسازان ظهور است و این یعنی همان لبیک واقعی و اعتقادی که در همه موضوعات به عینه مشاهده می شود.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه نشاط و پویایی همراه با بصیرت در جای جای این سازمان عظیم و علی رغم گستره وسیع و تنوع ماموریتی موج می زند، تصریح کرد: ایمان، تلاش، رعایت نظم و انضباط و از خودگذشتی رمز موفقیت شما عزیزان است.

وی افزود: ماموریت‌های پلیس به هیچ وجه تعطیل بردار نیست، خدمت به مردم در عصر ولایت فقیه توفیق بزرگی محسوب می شود و توفیق مضاعف، پوشیدن لباس مقدس انتظامی همراه با سلامتی و بصیرت در این سازمان ولایی، سرباز ولایت و خادم ملت بودن است که همه اینها از الطاف پروردگار متعال به شمار می آید.

سردار رضایی خلبانان هوا فراجا را شجاع و بصیر برشمرد که از خصوصیات بارز آنان ایثار است، کسانی که سهم به سزایی در اجرای موفقیت آمیز ماموریت‌ها به خصوص در شرایط سخت دارند.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور بر همتا پروری تاکید کرد و عنوان داشت: هوا فراجا مایه افتخار مجموعه انتظامی است کارکنانی که بدون توقع در همه جا کمک حال ماموریت های مختلف پلیسی بوده و نقش اثرگذاری دارند.

این مقام ارشد انتظامی از تلاش‌ها و زحمات سردار «محمد نیک‌نژاد» تشکر و قدردانی و برای سرهنگ خلبان «جلال منصوری نژاد» در سمت فرمانده هوا فراجا آرزوی توفیق کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار