نمایشگاه طراحی˝گرده ها و حباب ها˝ در نیشابور افتتاح شد

خبرگزاری پانا: نمایشگاه طراحی˝گرده ها وحباب ها˝ آثار هنرمند ان نیشابوری فرشته حضرتی و ابراهیم برفرازی در نگارخانه كمال الملك اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گشایش یافت.

کد مطلب: ۱۳۹۴۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حمیدرضا آتشی؛ مسؤول نگارخانه كمال الملك اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور با اعلام مطلب فوق اظهار کرد: شهرستان نیشابور دارای هنرمندان فراوان در رشته های مختلف هنری است كه تا كنون در سطح ملی و بین المللی مطرح بوده اند و آن به علت مردم فرهنگ و هنر دوست این دیار است كه در تمامی خانه های آن هنرمندان هستند و مردم مشوق ایشان می باشند و این مهم باعث رشد و بالندگی هنر شده و برپایی نمایشگاه ها در نیشابور محملی است برای ارایه هنر در رشته های نقاشی، خوشنویسی، طراحی، لباس و ... به دیگران كه خود هنرمندند یا مشوق هنرمندان می باشند كه نمایشگاه طراحی " گرده ها وحباب ها" را برپا کردیم.

وی گفت: در نمایشگاه طراحی 25 "گرده ها و حباب ها" اثر طراحی در ابعاد 70*100با موضوع پرتره بوده است و با تكنیك زغال و قیر و نفت و سبك آثار رئالیسم می باشد.

آتشی در خصوص این هنرمندان عنوان کرد: هنرمندان نیشابوری فرشته حضرتی و ابراهیم برفرازی كارهای منحصر به فردی را آفریده كه مدتهاست است به این هنر اهتمام ورزیده و آن ها را به تصویر كشیده اند.

وی به هدف از برپایی این نمایشگاه پرداخت و گفت: این نمایشگاه با هدف آَشنایی مردم با هنر طراحی و نقد و بررسی آثار بر پا گردیده است.

آتشی تصریح كرد: نمایشگاه طراحی "گرده ها و حباب ها" از 20 الی 25 مهر 92 ساعت 9 الی 12 صبح و 16 الی 19 بعد از ظهر در محل نگارخانه كمال الملك اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور ویژه عموم علاقمندان دایر می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار