سرپرست وزارت ورزش و جوانان:

پاداش‌های قهرمانی تا قبل از شروع بازی‌های آسیایی پرداخت می‌شود

راه‌اندازی کمپ تخصصی کاراته در دستور کار قرار می‌گیرد

تهران (پانا) - سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت‌ از تمام اردوهای آماده‌سازی تیم‌های ملی تا پیش از اعزام به بازی‌های آسیایی بازدید خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۴۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد
پاداش‌های قهرمانی تا قبل از شروع بازی‌های آسیایی پرداخت می‌شود

‌به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی پس از حضور در اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از دوستان رسانه‌ای تشکر می‌کنم که در آستانه بازی‌های آسیایی هانگژو به پوشش اخبار می‌پردازند. همین حضور شما باعث دلگرمی مسئولان و مدیران و جامعه تخصصی ورزش‌ است.

وی افزود: روزی که در وزارت ورزش و جوانان مستقر شدم، نشستی با دوستان‌مان در کمیته ملی المپیک داشتیم و به این جمع‌بندی رسیدیم که ضمن بازدید از اردوها، پای صحبت ورزشکاران و مربیان اعزامی بنشینیم و با بررسی مسائل و مشکلات، آنها را رفع کنیم.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: ‌اردوی امروز (پنج‌شنبه) هم به این خاطر بود و این روند استمرار خواهد داشت. ان‌شاءالله تا قبل از اعزام ورزشکاران، از اردوی همه رشته‌ها بازدید کرده و درجمع ملی پوشان کشورمان اعزامی به بازی‌های آسیایی حضور خواهیم یافت تا ورزشکاران در فضایی آرام به بازی‌های آسیایی هانگژو اعزام شوند و نتایج خوبی کسب کنند.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به مسائل مربوط به کاراته عنوان کرد: یکی از مشکلات این رشته نداشتن کمپ تخصصی است که این موضوع در دستور کار ما قرار خواهد گرفت تا با توجه به مدال‌آوری‌های این رشته، این معضل رفع شود و دیگر موضوع مکان تمرینی دغدغه ورزشکاران این رشته نباشد.

سرپرست وزارت ورزش وجوانان با تاکید براینکه رسالت ما مهیا ساختن شرایط بهتر برای ورزشکاران است، اظهار داشت: ان‌شاءالله با رفع مشکلات زیر ساختی این رشته، در اردوی‌های بعدی کاراته‌کاهای کشورمان بیشتر به بیان مسائل‌اختصاصی خود بپردازند.

وی در ادامه افزود: موضوعات دیگری هم در این نشست مطرح شد که ارتباطی با این رشته ورزشی نداشت. مثلا پاداش قهرمانی یکی از موضوعات بود که طی ۲۰ ماه گذشته پرداخت نشده بود که‌ در دستور کار قرار گرفته ‌و ان‌شاءالله تلاش می کنیم‌ قبل از اعزام این پاداش پرداخت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار