محمدی: یک شخص باعث جدایی‌ام از پرسپولیس شد

تهران (پانا) - معاون ورزشی اسبق باشگاه پرسپولیس، گفت متاسفانه شرایط همکاری در باشگاه مهیا نبود اما در این برهه نمی‌خواهم در خصوص دلایل آن صحبت کنم، چراکه یک شخص باعث جدایی‌ام شد.

کد مطلب: ۱۳۹۴۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد
محمدی: یک شخص باعث جدایی‌ام از پرسپولیس شد

به گزارش ایرنا،‌ محمد محمدی که برای تماشای بازی پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی حضور یافته بود در جمع خبرنگاران و در واکنش به جدایی‌اش از جمع سرخپوشان تهران تاکید کرد: مدتی در باشگاه افتخار همکاری داشتم اما الان شرایط مناسبی برای بیان اتفاقاتی که رخ داد، نیست.

وی ادامه داد: بدون شک مسائلی بود که جدا شدم و روند کار به شکلی پیش رفت که ادامه همکاری مهیا نبود. در زمانی که در باشگاه بودم تمام تلاشم را کردم تا مثمر ثمر واقع شوم اما سر فرصت در مورد برخی موارد صحبت خواهم کرد.

محمدی در مورد اینکه درویش اعلام کرده بود او به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه رفته است، گفت: مدیرعامل باشگاه درست گفته که مسایل شخصی بود اما اینکه چه شخصی بوده را نگفته است.

او در خصوص شرایط ورزشگاه آزادی هم تصریح کرد: ۲ ماه قبل از حضورم در شرکت توسعه، از استادیوم آزادی بازدید داشتم و امروز هم روند کار را بررسی کردم، اتفاقات خوبی افتاده و از نزدیک شاهد تلاش‌ها هستم. واقعیت این است که استادیوم آزادی ۲ ماه پیش با امروز تفاوت‌های چشمگیری داشته و به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار