بهره‌گیری از ظرفیت‌ها برای گسترش پیوندهای تجاری و اقتصادی ایران و کویت

تهران (پانا) - در دیدار وزیر پیشین فرهنگ و اطلاع‌رسانی کویت با سفیر کشورمان، زمینه‌های توسعه مناسبات تجاری و همکاری‌های اقتصادی دو کشور و ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۳۹۴۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌گیری از ظرفیت‌ها برای گسترش پیوندهای تجاری و اقتصادی ایران و کویت

جواد بوخمسین مدیرعامل گروه هلدینگ بوخمسین با حضور در سفارت کشورمان در کویت با محمد توتونچی، سفیر جمهوری اسلام ایران دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار که با حضور سامی النصف وزیر پیشین فرهنگ و اطلاع‌رسانی کویت برگزار شد زمینه‌های توسعه مناسبات تجاری و همکاری های اقتصادی دو کشور و ضرورت بهره گیری از ظرفیت های موجود مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بوخمسین در این دیدار ضمن تجلیل از مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از کویت در دوران حمله رژیم بعثی به این کشور گفت: ایران برادر بزرگ کشورهای منطقه به شمار می رود و ما با تکیه بر پیوندهای مشترک دینی، تاریخی و اجتماعی دو کشور همسایه و مسلمان باید حضور موثرتری در بازار سرمایه ایران داشته باشیم.

توتونچی ضمن تقدیر از نقش سیاست خارجی کویت در میانجیگری و حل و فصل مسائل و تنش‌های منطقه‌ای بر اهمیت تشکیل اتاق بازرگانی مشترک میان تجار ایرانی و کویتی تاکید کرد.

سفیر کشورمان از بازرگانان و سرمایه گذاران کویتی دعوت کرد تا ضمن بازدید از پروژه های عمرانی و اقتصادی ایران با ظرفیت‌های بی‌شمار و فرصت‌های طلایی سرمایه‌گذاری در زمینه های صنایع، کشاورزی و گردشگری آشنا شوند.

وی افزود: تحقق صلح، امنیت و ثبات در منطقه به نفع همه کشورهاست و رهبری معظم و ریاست محترم جمهوری همواره بر این محورها تاکید کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار