خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند

ساری (پانا)- یکی از دانش آموزان خبرنگار پانا اظهار کرد خبرگزاری پانا بستری برای دانش آموزانی است که فرصت مناسبی برای پرورش استعدادهایشان دارند.

کد مطلب: ۱۳۹۳۷۴۲
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند

فائزه بشکار خبرنگار پانا ضمن عرض تبریک روز خبرنگار افزود: خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.
او همچنین با اعلام حضور خود در اواسط سال۱۴۰۱ در حوزه خبرگزاری پانا گفت: من معتقدم خبرگزاری پانا بستری برای دانش آموزانی است که می‌خواهند شخصیت خود را ارتقا دهند و فرصت مناسبی برای پرورش استعدادهاست.
بشکار در راستای تلاش های خبرنگاران در جامعه خاطر نشان کرد: خبرنگار، یعنی همان عزیزی که در طول هزاره‌ها چندگانه‌ی حیات نوع بشر نقشی کلیدی آفریده و رسالتی تاریخی را بر عهده دارد.
این دانش آموز خبرنگار پانا در پایان اظهار کرد: شهادت خبرنگار جمهوری اسلامی محمود صارمی به همراه ۸ نفر از کنسولگریای جمهوری اسلامی در افغانستان در روز ۱۷ مرداد سال ۷۷ علت نامگذاری این روز توسط شورای فرهنگ عمومی، به نام روز خبرنگار شد که روز خبرنگار را به خانواده آبی پوش ما خبرگزاری پانا و به تمامی خبرنگاران خوش ذوق تبریک عرض میکنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار