پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی به مناسبت روز خبرنگار

نقش خبرنگاران در انتشار و بیان واقعیات و اخبار حقیقی بسیار مهم و حیاتی است

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار پیام تبریک صادر کرد و گفت نقش خبرنگاران در انتشار و بیان واقعیات و اخبار حقیقی بسیار مهم و حیاتی است.

کد مطلب: ۱۳۹۳۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
نقش خبرنگاران در انتشار و بیان واقعیات و اخبار حقیقی بسیار مهم و حیاتی است

متن پیام علی مطهری بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

17مرداد سالروز شهادت مظلومانه محمود صارمی و روز خبرنگار نامگذاری شده است و بهانه ایست برای یادآوری رشادت ها و مجاهدت های مردان و زنان با بصیرتی که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ آگاهی بخشی را بر دوش کشیده اند و خالصانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده اند.

بی شک در عصر حاضر نقش اطلاع رسانی از طریق ابزارهای مختلف بویژه شبکه های اجتماعی باعث فراوانی و گسترش حضور مخاطبان در عرصه اطلاع رسانی شده است، لذا نقش خبرنگاران در انتشار و بیان واقعیات و اخبار حقیقی بسیار مهم و حیاتی است.

جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری مشتاق آگاهی و دسترسی کامل و شفاف به اطلاعات است و در این بین انعکاس صحیح و سریع اخبار و اطلاعات جز با تلاش خبرنگاران ممکن نخواهدبود.

تحقق شعار سال «مهار تورم و رشد تولید» نیز بدون مشارکت و پیگیری‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه محقق نخواهد شد و رسانه ها می توانند در این مسیر نقشی خوب و موثر ایفا نمایند.

اینجانب ضمن قدردانی از انعکاس اخبار حوزه آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی، این روز شکوهمند را که روز پاسداشت قلم و آگاهی است، به همه خبرنگاران، نویسندگان، روزنامه نگاران و صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند منان آرزوی سربلندی و موفقیت برای این عزیزان و تداوم رسالت شریفشان را آرزومندم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار