مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

فراگیری آموزش‌های محیط‌زیستی توسط مراقبان سلامت

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش از فراگیری آموزش‌های محیط‌زیستی توسط مراقبان سلامت خبر داد و گفت این آموزش‌ها به دانش‌آموزان منتقل خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۹۳۶۹۳
لینک کوتاه کپی شد
فراگیری آموزش‌های محیط‌زیستی توسط مراقبان سلامت

امجد عبدی - اعظم گودرزی در گفت‌وگو با پانا با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش، آموزش و فرهنگ‌سازی است، گفت: «صیانت از محیط‌زیست نیز ذیل مبحث آموزش و فرهنگ‌ساری قرار می‌گیرد که در دستور کار است. در همین راستا نیز سال گذشته تفاهم‌نامه‌ای مابین سازمان حفاظت از محیط‌زیست و آموزش و پرورش منعقد شد که اتفاقات خوبی را رقم زد.»

وی افرود: «برای مثال آموزش‌های لازم‌ حفاظت و حراست از محیط‌زیست توسط مدرسان سازمان حفاظت از محیط زیست به مراقبان سلامت آموزش و پرورش در تعدادی از استان‌ها انتقال داده شد تا به دانش‌آموزان، آموزش داده شود. برای نمونه فقط در یک استان بیش از ۳۵۰ مراقب سلامت این آموزش‌های محیط‌زیستی را دریافت کردند.»

مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی‌ وزارت آموزش و پرورش افزود: «همچنین برگزاری پویش دوستی با طبعیت و پویش‌های مختلف دیگر در این خصوص با کمک سازمان حفاظت از محیط‌زیست برای دانش‌آموزان برگزار شد و آموزش‌های صیانت از محیط‌زیست در مناسبت‌های بهداشتی مانند روز هوای پاک و روز درختکاری با حضور مدرسان محیط زیست به دانش‌آموزان ارائه شد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار