معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خراسان رضوی:

خبرنگاران، معنا بخش هویت جامعه هستند

مشهد(پانا)- معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت قلم زدن و قدم زدن خبرنگاران، عبادت است و به جامعه هویت و معنا می‌بخشد‌.

کد مطلب: ۱۳۹۳۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران، معنا بخش هویت جامعه هستند

سید جمال وزیری، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خراسان رضوی در بازدید از سازمان آگهی‌های خراسان گفت شما خبرنگاران، طلایه داران آگاهی و بصیرت جامعه هستید و به عنوان مانیتور دردهای جامعه و مینیاتور میزان آگاهی و فهم در جامعه، ایفای نقش می‌کنید.

وی افزود: کار خبرنگاران در دنیایی که دروغ و شایعه، سراسر آن را فرا گرفته است، دشوار می‌شود. تجربه حدود ۴هزار ساله شکل گیری تمدن ایرانی اسلامی بیان می‌کند که هیچ کشوری را مورد حمله نظامی قرار نداده است؛ بلکه مورد هجمه قرار گرفته است.

وزیری بیان کرد: فلسفه خلقت بشر، آگاهی بخشی است و خداوند جهت تحقق این امر، پیامرسان‌هایی از سوی خود را در کسوت پیامبران، ائمه، شهدا و نیکوکاران فرستاد تا تمامی مردم با الگوگیری و پیروی از آنان در مسیر سعادت، آگاهی و بصیرت گام بردارند. خبرنگاران نیز، با ایفای نقش در جایگاه اطلاع رسانی از امور جامعه به مردم، ادامه دهنده رسالت پیامبران هستند.

وی ادامه داد: قلم زدن و قدم زدن خبرنگاران، عبادت است و به جامعه هویت و معنا می‌بخشد‌. زمانی که درخت خبرنگار به بار می‌نشیند، میوه آگاهی و بصیرت را به ارمغان می‌آورد.

خبرنگار دانش آموز: ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار