رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر:

اساتید و کارکنان دانشگاه فرهنگیان بوشهراز مجتمع غنی‌سازی شهید احمدی روشن بازدید کردند

بوشهر(پانا) - رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت اساتید و کارکنان این دانشگاه طی اردوی علمی -سیاحتی راهیان پیشرفت از مجتمع غنی‌سازی شهید مهندس مصطفی احمدی روشن نطنز بازدیدکردند .

کد مطلب: ۱۳۹۳۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد
اساتید و کارکنان دانشگاه  فرهنگیان بوشهراز مجتمع غنی‌سازی شهید احمدی روشن بازدید کردند

رضا درویشی در گفتگو با پانا اظهار کرد : سایت هسته ای شهید احمدی روشن نطنز از جمله نمادهای بارز ایستادگی در برابر استکبار جهانی، مقاومت، ایثار و گذشت جوانان و دانشمندان جوان این مرز و بوم در راستای اعتلای ایران اسلامی است.

درویشی گفت : هم اکنون ایران اسلامی به واسطه تلاش و پشتکار این دانشمندان جوان در سطح اول این دانش نوین و بسیار کاربردی و راهبردی جهان امروز قرار دارد و این مهم شایسته افتخار بوده و از این حیث بر دانشمندان هسته ای خود می بالیم.

درویشی تصریح کرد: پس از این توضیحات کامل مقام مسئول سایت هسته ای نطنز اساتید هیات علمی و غیر هیات علمی، مسئولان و کارکنان مختلف دانشگاه از بخش های مختلف این سایت هسته ای که نماد بالندگی، غرور و افتخار همه ایرانیان است، بازدید کردند.

وی ادامه داد: سپس با حضور در گلزار شهدای خوشنام این سایت ضمن ادای احترام به مقام والای این شهید، نماز جماعت ظهر را به اقامه حجت الاسلام اسماعیلی از اساتید این دانشگاه در مسجد این سایت به جای آوردند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: در ادامه اردوی علمی - سیاحتی راهیان پیشرفت دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر اساتید، مسئولان و کارکنان دانشگاه بازدید سه ساعته ای از پارک علم و فناوری اصفهان و یکی از شرکت های برجسته مستقر در این پارک به عمل آوردند.

گفتنی است : اردوی راهیان پیشرفت دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر توسط بسیج اساتید دانشگاه برنامه ریزی و به مرحله اجرا در آمد .

خبرنگار پانا : علیرضا ایزدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار