مدیر سازمان دانش آموزی منطقه۶:

جشنواره دانایی فرصت مناسبی برای برنامه ریزی و آمادگی شورای دانش آموزی در سال تحصیلی است

تهران (پانا) -شاه چراغ مدیر سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش منطقه 6 در جلسه هم اندیشی طرح دانا ضمن قدر دانی از زحمات اعضای شورای دانش آموزی مدارس در سال تحصیلی 1401-1402 این جشنواره را فرصت مناسبی در جهت برنامه ریزی و آمادگی بیشتر برای سال جدید دانست.

کد مطلب: ۱۳۹۳۵۷۵
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره دانایی فرصت مناسبی برای برنامه ریزی و آمادگی شورای دانش آموزی در سال تحصیلی است

جلسه روسای شورای دانش آموزی مدارس متوسطه دوره اول آموزش و پرورش منطقه ۶ در خصوص طرح دانا در سالن کنفرانس آموزش و پرورش منطقه با حضور حکیمی کارشناس مسئول فعالیت های اردویی - بازدید، قاسم شاه چراغ مدیر سازمان دانش آموزی و روسا ونمایندگان شواری دانش آموزی مدارس برگزار گردید.

در این جلسه که روسای شورای دانش آموزی مدارس دخترانه و پسرانه به تفکیک شرکت داشتند، شاه چراغ نحوه شرکت دانش آموزان در جشنواره طرح دانایی به صورت انفرادی و تیمی را به روسای شواری دانش آموزی طبق شیوه نامه ارسالی از اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران توضیح داد و ضمن قدر دانی از زحمات اعضای شورای دانش آموزی مدارس در سال تحصیلی 1401-1402 این جشنواره را فرصتی مناسب درجه‌ت برنامه ریزی و آمادگی بیشتر برای سال جدید دانست.

وی از اعضای شواری دانش آموزی خواست تا همزمان با شرکت در جشنواره دانا که لازمه آن ثبت تجربیات و ایده هاست؛ با همکاری اعضای شورا به برنامه ریزی و شناسایی آسیب ها و نیازهای دانش آموزان بپردازند.

در پایان دانش آموزان تجربیات موفق وایده های خود برای اجرا در سال آینده و همچینی چالش ها و مشکلات و... را در مدارس بیان کردند و برای انتخاب نوع ایده و یا تجربیات برتر جهت شرکت در جشنواره دانایی و تشکیل تیم های منطقه ای بحث و تبادل نظر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار