معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش اصفهان:

خبرنگاری نقشی مکمل برای دانش‌آموزان است

اصفهان(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت نقش خبرنگاری، نقشی مکمل برای دانش‌آموزان است تا بتوانند استعدادهای خود را در بستر فراهم شده بروز دهند.

کد مطلب: ۱۳۹۳۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاری نقشی مکمل برای دانش‌آموزان است

مهدی نم نبات، معاون پرورشی و فرهنگی این اداره کل در آیین تجلیل از خبرنگاران خبرگزاری پانا استان اصفهان، اظهار داشت: دانش‌آموزان خبرنگار خبرگزاری پانا بیشتر برنامه‌های آموزش و پرورش را پوشش می‌دهند و با خبرگزاری‌های دیگر رقابت می‌کنند.

وی ادامه داد: خبرنگار اخباری را که اتفاق می‌افتد روایت می‌کند، عده‌ای گمان می‌کنند خبرنگار باید خبر بسازد چراکه با این دیدگاه باید به اتفاقات جذابیت داد و گمان می‌کنند با ساختن اتفاق به اخبار جذابیت می‌دهند و یا یک واقعه را به‌گونه‌ای نشان میدهند که جذاب جلوه کند و در این مسیر مجبورند از ابزاری نظیر دروغ استفاده کنند.

نم‌‍نبات با بیان اینکه، شناخته‌شدن از طریق روش‌های درست موردپسند و مورد انتظار است، افزود: امروزه بسیاری از خبرگزاری‌های بزرگ استان و کشور از خبرهای خبرگزاری پانا استفاده می‌کنند و این امر بسیار با ارزش است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: دانش‌آموزان خبرنگار پانا نخبه هستند چراکه مسیری را علاوه بر فعالیت‌های دیگر نظیر تحصیل، ورزش و... انتخاب کرده‌اند؛ از میان حدود یک میلیون دانش‌آموزان حدود ۳ هزار دانش‌آموز خبرنگار داریم که از نخبگان دانش‌آموزی استان هستند.

وی گفت: رادیو پانا در تعدادی از شهرستان‌های آغاز به کارکرده و در راستای جهاد تبیین حرکت‌های مشابه باید برنامه‌ریزی شوند.

نم‌‍نبات با تأکید بر اینکه، همراهی و حمایت خانواده جهت رشد دانش‌آموزان قابل قدردانی است خاطرنشان کرد: نقش خبرنگاری، نقشی مکمل برای دانش‌آموزان است تا بتوانند استعدادهای خود را در بستر فراهم شده بروز دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار