اهدای اموال تاریخی آموزش و پرورش ایجرود به موزه فرهنگ و تاریخ آموزش و پرورش استان زنجان

زنجان(پانا)- مدیر موزه فرهنگ و تاریخ آموزش و پرورش استان زنجان از اهدای ۱۴ مورد از اموال تاریخی اداره آموزش و پرورش منطقه ایجرود به این موزه خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۳۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
اهدای اموال تاریخی آموزش و پرورش ایجرود به موزه فرهنگ و تاریخ آموزش و پرورش استان زنجان

در راستای توسعه موزه فرهنگ و تاریخ آموزش و پرورش استان زنجان و جهت شناسایی و معرفی آثار و اموال تاریخی نواحی و مناطق چهارده گانه آموزش و پرورش استان زنجان، غرفه هایی در محل موزه به این موضوع اختصاص یافته است.

سلیمانی، مدیر موزه فرهنگ و تاریخ آموزش و پرورش استان زنجان ضمن تاکید بر اهمیت جایگاه موزه در احیای هویت ملی گفت: به استناد اجرائی کردن هدف عملیاتی و تنوع بخشی به محیط های یادگیری در فرایند تعلیم و تربیت رسمی عمومی در سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش، موزه فرهنگ و تاریخ آموزش و پرورش استان زنجان به شناسایی و احصاء کتب درسی، اسناد، تصاویر، ابزار آموزشی، لوازم آزمایشگاه قدیمی، تابلوی مدارس تاریخی و ماندگار، تمبر و مُهرهای قدیمی مدارس، مدالها، احکام قهرمانی و هر گونه لوازم حقیقی و حقوقی که می تواند بر غنای محتوای موزه بیفزاید، اقدام کرده است.

وی ادامه داد: در همین راستا اداره آموزش و پرورش شهرستان ایجرود ۱۴مورد از اموال مذکور را به موزه فرهنگ و تاریخ آموزش و پرورش اهدا کرده است.

گفتنی است غرفه های اختصاص یافته به نواحی و مناطق چهارده گانه استان زنجان در سالگرد افتتاح موزه رونمایی خواهد شد.

نشانی موزه فرهنگ و تاریخ:
خیابان صفا، ضلع شمالی دبیرستان ماندگار شریعتی آموزش و پرورش ناحیه۲ زنجان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار