عضو شورای شهر شهرکرد:

رسانه دلیلی برای نشان دادن آرمان‌های انقلاب اسلامی است

شهرکرد (پانا) - رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شورای شهر شهرکرد، رسانه را دلیلی برای نشان دادن آرمان‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۳۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد
رسانه دلیلی برای نشان دادن آرمان‌های انقلاب اسلامی است

ماشاءالله ایزدی با اشاره به اهمیت رسانه در تمام عرصه‌ها بیان کرد: با وجود ماهیت استکبارستیزی اسلام، دشمنان نقشه‌های شومی را طراحی کردند و گاهی برخی از نخبگان درگیر مسائل حاشیه‌ای می‌شوند، در حالی که باید انرژی و وقت خود را معطوف خدمت به مردم و مسئله شناسی کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: ایجاد امید و نشاط اجتماعی در جامعه امروزی یکی از اولویت‌هاست که برای عملی کردن این امر مهم رسانه نقش موثری دارد تا دستاوردهای گران سنگ را در سطح استان شناسایی کند و اقدامات انجام شده را به مردم نشان دهد، زیرا این امر یکی از ضرورت‌ها در انسجام اجتماعی است.

ایزدی ادامه داد: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم رسالت رسانه می‌تواند در راستای وحدت و تعامل اقشار مختلف مردم نقش موثری داشته باشد.

وی اظهار کرد: مدیریت فضای مجازی بسیار مهم است. برخی افراد بی‌تقوایی می‌کنند و در فضای مجازی ذهن نوجوانان، جوانان و خانواده‌ها را مشوش می‌کنند. باید دید آسیب چیست و متناسب با آن تولید برنامه‌های محتوامحور انجام شود.

خبرنگار دانش آموز: مرضیه امیرخانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار