فردا؛ مصاف نوجوانان تاریخ‌ساز هندبال ایران با عربستان

تهران (پانا) - تیم ملی هندبال نوجوانان ایران ۱۶ و ۱۷ مرداد به مصاف حریفان خود در مرحله یک هشتم نهایی می‌‌رود.

کد مطلب: ۱۳۹۳۱۵۸
لینک کوتاه کپی شد
فردا؛ مصاف نوجوانان تاریخ‌ساز هندبال ایران با عربستان

‌تیم ملی هندبال نوجوانان پسر کشورمان که به جمع ۱۶ تیم برتر مسابقات قهرمانی جهان صعود کرده و در گروه چهارم این مرحله با آلمان، عربستان و جزایر فارو همگروه است، ۱۶ و ۱۷ مرداد رو در روی حریفان خود به میدان می رود.

بنابراین ملی پوشان هندبال ایران در نخستین بازی خود در این مرحله از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران روز دوشنبه، ۱۶ مرداد، به مصاف حریف آسیایی خود عربستان می روند.

سپس هندبالیست های نوجوان ایران سه شنبه ۱۷ مرداد، مقابل آلمان صف آرایی می کنند. این دیدار از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران آغاز می شود.

تیم ملی هندبال نوجوانان به دلیل بازی با جزایر فارو و برد ارزشمند مقابل این تیم قدرتمند ا احتساب دو امتیاز حاصله از دیدار در مرحله مقدماتی دیگر با این تیم در این مرحله دیدار نمی کند.

دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان جهان از ۱۱ مرداد به میزبانی کرواسی آغاز شده و تا ۲۲ مرداد ادامه دارد.

روز گذشته تیم ملی هندبال پسران ایران در سومین دیدار خود از مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان کرواسی مقابل بروندی با نتیجه ۴۶ بر ۲۴ پیروز شد و با حضور در جمع ۱۶ تیم برتر تاریخ سازی کرد. تیم ملی هندبال پسران ایران پیش از این در یک اقدام تاریخی مقابل سوئد به تساوی رسیده و برابر جزایر فارو نیز به پیروزی دست یافته بود؛ حالا با برد مقابل بروندی با کسب پنج امتیاز به دور بعدی مسابقات صعود کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار