8 مدال رنگارنگ سهم کشتی‌گیران لرستانی در مسابقات کشتی دانش‌آموزان کشور

لرستان (پانا) - نمایندگان لرستان در سی و نهمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان پسر متوسطه اول کشور در رشته کشتی آزاد و فرنگی موفق به کسب یک طلا، ۳ نقره و 4 برنز شدند.

کد مطلب: ۱۳۹۲۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
8 مدال رنگارنگ سهم کشتی‌گیران لرستانی در مسابقات کشتی دانش‌آموزان کشور

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش لرستان اظهار کرد: دانش آموزان در رشته کشتی آزاد با حضور ۳۸۰ ورزشکار در قالب ۲۶ تیم و در بخش کشتی فرنگی با حضور ۲۷۰ ورزشکار در قالب ۲۲ تیم از سراسر کشور به رقابت پرداختند.

امین جمشیدی افزود: در کشتی فرنگی از تیم لرستان، محمدمهدی رجایی در وزن ۴۱ کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا شد و رضا جلیلی و محمد کرم پور به‌ترتیب در اوزان 44 و ۶۲ کیلوگرم مدال برنز گرفتند تا تیم فرنگی لرستان در جایگاه هفتم قرار بگیرد.

جمشیدی گفت: در کشتی آزاد نیز تیم لرستان با ۳ مدال نقره امیرمحمد رحیم‌نیا، هومن کلهر و امیرمحمد پیمانی در اوزان ۴۴، ۵۷ و ۶۲ کیلوگرم و یک مدال برنز سام ملکی در وزن ۵۲ کیلوگرم به مقام ششم تیمی دست‌یافت.

وی در ادامه افزود: در کشتی پهلوانی از تیم لرستان راستین دولتشاه در وزن 70 تا 80 کیلوگرم به مقام برنز دست‌یافت.

لازم به ذکر است که مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی، آزاد و پهلوانی دانش آموزان پسر متوسطه اول کشور، گرامیداشت و یادواره شهدای مدرسه ثارالله شهرستان میانه و شهید عجمیان به میزبانی استان کرمان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار