معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر:

موکب‌های دانش‌آموزی برای میزبانی از زائران اربعین برپا می‌شود

بوشهر (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت همزمان با شروع حرکت زائران پیاده‌روی اربعین حسینی، موکب‌های دانش‌آموزی در کانون‌های فرهنگی تربیتی، دارالقرآن‌ها و مدارس منتخب معین، پذیرای زائران هستند.

کد مطلب: ۱۳۹۲۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد
موکب‌های دانش‌آموزی برای میزبانی از زائران اربعین برپا می‌شود

محمود حق‌دوست در اولین جلسه ستاد اربعین حسینی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با تسلیت ماه محرم و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام اظهار کرد: حرکت فرهنگی عظیم پیاده‌روی اربعین به برکت خون شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافع امنیت و مدافع حرم، در راس آن شهید سلیمانی فراهم شده است.

وی تاکید کرد: باید از همه ظرفیت‌های دانش‌آموزی و فرهنگیان برای شرکت در حرکت عظیم اربعین سرور و سالار شهیدان استفاده شود.

حق‌دوست یادآور شد: امسال علاوه بر گروه‌های مردمی، گروه‌های دانش‌آموزی در قالب سفرهای تربیتی کلاس‌های تابستانی و با شعار "تربیت؛ بدون توقف" در برنامه فرهنگی، تربیتی اربعین حسینی شرکت می کنند.

وی ادامه داد: چون استان بوشهر در مسیر حرکت زائرین اربعین استان‌های همجوار است، با برپایی مواکب با محوریت هیات‌های دانش‌آموزی، از عاشقان اباعبدالله میزبانی می‌شود.

حق‌دوست بیان کرد: هر یک از حوزه های مختلف، ظرفیت خود را در زمینه ارسال کمک‌های نقدی و غیرنقدی و اعزام نیروهای دانش آموزی و فرهنگیان به موکب‌های مسقر در مرز شلمچه و موکب‌های درون استان بوشهر اعلام کنند.

گفتنی است این نشست با معاون آموزش ابتدایی اداره کل، مسئولان تشکل‌های دانش‌آموزی، سازمان دانش آموزی، بسیج فرهنگیان و همکاران حوزه های داخلی آموزش و پرورش تشکیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار