معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش:

ورزش یکی از مظاهر مهم ایران قوی است

تبریز (پانا) - معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ضمن اشاره به اهمیت ساحت‌های تربیتی که تربیت زیستی و بدنی یکی از مهم‌ترین ساحت‌هاست، ورزش را یکی از مظاهر مهم ایران قوی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۲۶۵۷
لینک کوتاه کپی شد
ورزش یکی از مظاهر مهم ایران قوی است

صادق ستاری فرد در آئین اختتامیه مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور (هندبال و بسکتبال) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم گفت: یکی از ساحت های مهم تربیتی، تربیت زیستی و بدنی است و در این خصوص بعد از سال ها شاهد حضور و شرکت دانش آموزان در این مسابقات هستیم.

وی ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش در حوزه ورزش در دوره های مختلف تحصیلی با دنبال دو رویکرد مهم سلامت جسمی و روحی دانش آموزان و ایجاد زیرساخت مناسب برای رشد ورزش قهرمانی و آینده ورزش کشور در تلاش است تا با انجام بهترین اقدامات و فعالیت ها در این عرصه گام های بسیار موثری بردارد.

ستاری فرد اظهار کرد: ورزش یکی از مظاهر مهم ایران قوی است و بنابراین در این راستا اگر خواهان رشد و پیشرفت ایران قوی در حوزه ورزش هستیم باید نظام ورزش کشور یک نگاه خاص و ویژه ای به ورزش دانش آموزی داشته باشد، چرا که ورزش دانش آموزی افتخارات بسیار زیادی را کسب کرده و در این خصوص همیشه سعی کرده تا زیرساخت مناسب برای رشد و ارتقای ورزش حرفه ای و قهرمانی فراهم کند.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش اذعان کرد: میزبانی خوب استان آذربایجان شرقی نشان دهنده پتانسیل استان های مختلف کشور در برگزاری رویداد های مهم ملی و بین‌المللی است.

ستاری فرد تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش در تلاش است تا با یک سیاست جدی برای تامین و توسعه ورزش در حوزه های مختلف آموزش تربیت بدنی، تقویت ورزش در بین مدارس و تامین رویداد های ورزشی در سطوح مختلف گام های بسیار ارزشمندی بردارد، چرا که یکی از وظایف مهم وزارت آموزش و پرورش پیداکردن استعدادهای ورزشی در بین مدارس است و در این خصوص موضوع نشر، تربیت و مدیریت استعداد در حوزه ورزش بدست مدیران، معلمان و مربیان تربیت بدنی انجام می‌پذیرد.

وی افزود: نظام ورزش کشور نسبت به استعدادیابی استعدادهای ورزشی دانش آموزان در حوزه های مختلف ورزش با طراحی فعالیت های متنوع در تلاش است تا گام های بهتری را در عرصه ورزش در آینده نه چندان دور بردارد.

ستاری فرد در پایان خاطرنشان کرد: امید است با انجام درست طرح ها و فعالیت هایی که در حوزه ورزش طراحی شده در آینده نه چندان دور شاهد افتخارات مختلف بدست دانش آموزان ایران قوی باشیم چرا که دانش آموزان نامه های افتخار ایران اسلامی در عرصه های مختلف هستند.

دانش آموز خبرنگار : کوثر حسنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار