تجدید میثاق اعضای تیم‌های ورزشی دانش ‌آموزان سراسر کشور با آرمان‌های شهید قاسم سلیمانی

تهران (پانا) - اعضای تیم‌های ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور در رشته‌های کشتی آزاد، فرنگی و ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی با آرمان‌های شهدا و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تجدید میثاق کردند.

کد مطلب: ۱۳۹۲۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد
تجدید میثاق اعضای تیم‌های ورزشی دانش ‌آموزان سراسر کشور با آرمان‌های شهید قاسم سلیمانی

به گزارش روابط عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش؛ اعضای تیم‌های ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور در رشته‌های کشتی آزاد، فرنگی و ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در بدو ورود به شهر کرمان به همراه مسئولان استانی و کشوری با حضور در گلزار بین‌المللی شهدای کرمان به مقام شامخ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کردند.

سی‌ونهمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان پسر دوره متوسطه اول سراسر کشور در رشته‌های کشتی فرنگی و آزاد و ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی از روز سه‌شنبه (10 مرداد) تا جمعه (13 مرداد) با حضور یک هزار و ۲۰۰ ورزشکار و با شعار «دانش‌آموز ورزشکار، دوستدار و حافظ محیط زیست» در کرمان برگزار می‌شود.

آیین افتتاحیه این دوره از مسابقات، امروز (چهارشنبه ۱۱ مرداد) در محل سالن چندمنظوره دانشگاه شهید باهنر کرمان از ساعت 17:30 با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار می‌شود.

گفتنی است این دوره از مسابقات تا روز سیزدهم مرداد و در سالن‌های ورزشی چندمنظوره دانشگاه شهید باهنر و مجموعه ورزشی سعادت کرمان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار